Jesteśmy rodzinnym biznesem założonym w 1993, dążącym do wybitnych wyników i sukcesów. Przez lata, dzięki naszemu zespołowi wybitnych specjalistów, zdobyliśmy światową pozycje niezawodnego partnera w interesach. Naszym celem jest dostarczenie klientom na całym świecie najwyższej jakości produktów FMCG oraz usług w konkurencyjnej cenie. Opieram nasz biznes na dobrej reputacji i wzajemnych korzyściach.
Współpracujemy z klientami na światową skalę. Nasze działy importu i eksportu, biura zagraniczne oraz własna flota transportowa pozwalają nam świadczyć kompleksowe usługi w profesjonalny i efektywny sposób. Jesteśmy w stanie dotrzeć do Ciebie gdziekolwiek jesteś.
Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: OGOL-MWLA/091115
Opis stanowiska:
- analiza rynku, segmentów, konkurencji i potrzeb konsumenta
- inicjowanie, współudział w tworzeniu i realizacja (koordynacja) procesów wdrożeniowych nowych produktów
- nadzór i rozwój marki/marek, w kontekście zmieniającego się otoczenia rynkowego, w celu osiągnięcia założonych wyników sprzedaży i zysku
- współpraca z agencjami, wydawnictwami, podwykonawcami w zakresie działań i materiałów marketingowych związanych z nowymi i już istniejącymi liniami produktów
- przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji z analiz/strategii/nowych linii produktowych
- planowanie, przygotowywanie i kontrolowanie powierzonego budżetu marketingowego
- odpowiedzialność za stworzenie i realizację planu wsparcia marketingowego
- ścisła współpraca z działem sprzedaży
- analiza efektywności prowadzonych działań
- zarządzanie działaniami marketingowymi offline i online
- zarządzanie działaniami PR i reklamowymi
- koordynowanie bieżących zleceń działań marketingu w ramach bieżących marek
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (dodatkowym atutem będzie wykształcenie kierunkowe: marketing, ekonomia)
- co najmniej 3-letniego doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu marką /markami
- doświadczenie w tworzeniu strategii rozwoju i komunikacji powierzonej marki, rekomendowaniu i wprowadzaniu na rynek nowych produktów
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży FMCG
- znajomość narzędzi marketingu tradycyjnego oraz marketingu internetowego
- wysoki poziomu energii, inicjatywy i chęci do pracy w zespole
- kreatywność, komunikatywność, wysokie umiejętności prezentacyjne
- doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów na rynek
- zdolność do szybkiego uczenia się i samodzielność
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego mowie i piśmie
- zaangażowanie oraz umiejętność organizowania własnej pracy
- zdolności komunikacyjne i umiejętność nawiązywania relacji z partnerami biznesowymi
- umiejętność pracy pod presją czasu i z wieloma zadaniami jednocześnie
- zdolności analityczne
Oferujemy:
- możliwość kreowania wizerunku produktów oraz realny wpływ na asortyment firmy
- pracę w międzynarodowym środowisku
- możliwość samodzielnego działania
- możliwość rozwoju i awansu