Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. online marketingu / Opiekun marki

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Pracując z nami, będziesz: opiekować się strategią e-marketingową naszej marki; opracowywać plany marketingowe oraz strategię komunikacji online; monitorować i analizować efektywność działań marketingowych; wprowadzać innowacje w kampaniach; stale monitorować trendy w e-marketingu i...
  • Marketing & Brand Manager

    HEXELINE SP. Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA   Łódź    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    OPIS STANOWISKA Opracowanie i wdrażanie kreatywnych, kompleksowych strategii marketingowych, które zwiększą rozpoznawalność marki, wzmocnią jej pozycję na rynku, zbudują relację z klientami i znacząco podniosą wyniki sprzedaży. Projektowanie i realizacja innowacyjnych i spójnych...
Zobacz więcej ofert pracy

Brand Manager

Manpower
Gdańsk
praca stacjonarna
3249 dni temu

Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


Brand Manager
Praca Stała
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr Ref.: BM/022/JZC

Zadania:
  • wprowadzenie marki kosmetyków na polski rynek,
  • podniesienie wizerunku marki,
  • planowanie działań związanych z promowaniem marki w social mediach,
  • monitorowanie, mierzenie i zarządzanie siłą marki,
  • współpraca z kluczowymi klientami z branży kosmetycznej,
  • zarządzanie zespołem koordynatorów,
  • organizowanie make up eventów, 
  • realizowanie zakładanego planu w zakresie zarządzania marką.
Wymagania:
  • doświadczenie na stanowiskach handlowych lub marketingowych w branży kosmetycznej (kolorowej),
  • znajomość branży kosmetycznej kolorowej,
  • biegła znajomość języka angielskiego,
  • znajomość wizażu - mile widziane,
  • znajomość zagadnień z obszaru marketingu, promowania marki, social mediów,
  • wysoko rozwinięte umiejętności przywódcze i organizacyjne,
  • analityczne umiejętności prognozowania,
  • kreatywność, innowacyjność,
  • prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • pracę dla renomowanej szwedzkiej firmy kosmetycznej,
  • możliwość rozwoju,
  • wysokie wynagrodzenie,
  • bonusy pozapłacowe.
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. online marketingu / Opiekun marki

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Pracując z nami, będziesz: opiekować się strategią e-marketingową naszej marki; opracowywać plany marketingowe oraz strategię komunikacji online; monitorować i analizować efektywność działań marketingowych; wprowadzać innowacje w kampaniach; stale monitorować trendy w e-marketingu i...
  • Marketing & Brand Manager

    HEXELINE SP. Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA   Łódź    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    OPIS STANOWISKA Opracowanie i wdrażanie kreatywnych, kompleksowych strategii marketingowych, które zwiększą rozpoznawalność marki, wzmocnią jej pozycję na rynku, zbudują relację z klientami i znacząco podniosą wyniki sprzedaży. Projektowanie i realizacja innowacyjnych i spójnych...