Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
-
Kompleksowe zarządzanie podległymi markami / produktami
-
Tworzenie i realizacja strategii marketingowej, planów oraz działań marketingowych odnośnie poszczególnych marek
-
Koordynacja i prowadzenie kampanii reklamowych oraz działań wizerunkowych, promocyjnych i eventowych
-
Opracowywanie strategii rozwoju produktów
- Zarządzanie budżetem marketingowym
- Współpraca z agencjami zewnętrznymi
-
Ścisła współpraca z działem sprzedaży i Product Managerami
-
Monitoring rynku i konkurencji oraz efektywności prowadzonych działań
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe z marketingu lub pokrewne
- Doświadczenie na stanowisku Brand Managera lub pokrewnym min. 4 lata (mile widziane w działaniach B2B i B2C)
- Doświadczenie w branży budowlanej / przemysłowej (warunek konieczny)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- Prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność wyznaczania priorytetów
- Doświadczenie w trade marketingu
- Kreatywność i innowacyjność w działaniu
- Wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne
- Rozwinięte umiejętności analityczne
Oferujemy:
-
Pracę na samodzielnym stanowisku z możliwością wdrażania własnych pomysłów
-
Współpracę z międzynarodową firmą o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Możliwość rozwoju zawodowego i nabywania ciekawych doświadczeń