Firma PLISZKA powstała w 1989 roku. Ponad 25 letnie doświadczenie i wiele zrealizowanych inwestycji sprawiły, że cieszymy się opinią eksperta w zakresie inżynieringu przeciwpożarowego. Jako lider w swojej branży nie ustajemy w poszukiwaniu nowych rozwiązań z zakresu ochrony przeciwpożarowej, optymalnie dostosowanych do potrzeb Klientów.
Obecnie prowadzimy rekrutację do restrukturyzowanego działu marketingu.
Stanowisko:
Brand Manager
Miejsce pracy: Gdańsk
Zadania:
- promowanie profesjonalnej ochrony przeciwpożarowej,
- poszerzanie świadomości konsumentów w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego,
- opracowanie oraz wdrożenie nowej strategii rozwoju marki PLISZKA Inżyniering Przeciwpożarowy,
- opracowywanie oraz wdrażanie nowych produktów i usług wspólnie z działem sprzedaży,
- intensywna współpraca z mediami o zasięgu regionalnym oraz ogólnopolskim,
- nadzór nad stroną internetową oraz portalami społecznościowymi,
- prowadzenie kampanii promocyjnych,
- opracowywanie materiałów reklamowych,
- organizacja spotkań i szkoleń branżowych,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania:
- zaangażowanie,
- znajomość aktualnych trendów w marketingu,
- doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych marki,
- dobra znajomość pakietów adobe photoshop, adobe illustrator, corel draw lub podobnych programów do obsługi grafiki wektorowej i rastrowej,
- komunikatywność,
- samodzielność,
- kreatywność,
- efektywne zarządzanie czasem i zdolności organizacyjne,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość i sprawne posługiwanie się pakietem MS Office
Mile widziane:
- referencje pracy na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych na rynku B2B,
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- pełną wyzwań i ciekawą pracę w najszybciej rozwijającej się firmie z branży usług przeciwpożarowych w Polsce,
- stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- otwartą i realną ścieżkę rozwoju w ramach struktury firmy,
- szansę na rozwój i pozyskanie nowych umiejętności oraz kompetencji poprzez uczestnictwo w szkoleniach i seminariach,
- pracę w młodym i ambitnym zespole,
- niezbędne narzędzia pracy.