Lider w dystrybucji artykułów spożywczych
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą o międzynarodowym zakresie działania.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Brand Manager
Miejsce pracy: Ostrołęka
Osoba na tym stanowisku:
- tworzy plany i strategie rynkowe dla istniejących i nowych marek,
- kreuje i wprowadza na rynek nowe marki i produkty,
- monitoruje i analizuje rynek, zachowania konsumentów i działania konkurencji,
- planuje i prowadzi różnorodne działania marketingowe służące budowaniu wizerunku marek,
- opracowuje koncepcje akcji promocyjnych służących zwiększeniu efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marek,
- inicjuje i koordynuje prace nad przedsięwzięciami i projektami promocyjnymi (wspólnie z siecią sprzedaży),
- przygotowuje koncepcje i nadzoruje realizację kampanii reklamowych,
- tworzy strategie pozycjonowania cenowego,
- przygotowuje prezentacje, negocjuje oraz wspomaga sprzedaż poprzez organizację materiałów promocyjnych, informacji prasowych, targów i konkursów,
- współpracuje z pionem sprzedaży oraz pionem finansowym w zakresie analiz rentowności produktów, ustalania strategii cenowych,
- kontroluje skuteczność i stopień realizacji podjętych działań,
- przygotowuje sprawozdania dla Dyrektora Dystrybucji oraz prezentuje sprawy wymagające ich decyzji.
Wymagania i kompetencje zawodowe
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (preferowany kierunek marketing),
- minimum 2 lata doświadczeń w dziale marketingu,
- bardzo dobra znajomość różnorodnych narzędzi marketingowych,
- bardzo dobra umiejętność posługiwania się z danymi marketingowymi i wyciągania z nich konstruktywnych wniosków,
- znajomość produktu i branży,
- pożądane doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów,
- umiejętność efektywnego zarządzania budżetem.
Wymagania osobowościowe
- umiejętność prezentacji i negocjacji,
- zdolności komunikacyjne,
- zdolność analitycznego myślenia,
- kreatywność, pomysłowość,
- samodzielność,
- zdolności organizacyjne.