Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Brand Manager

Sweet Gallery
Warszawa
6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
specjalista mid / senior / menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1111 dni temu

Ogłoszenie numer: 5852769, z dnia 2021-11-04

Sweet Gallery Sp. z o.o. Sp. K to jedna z największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się polskich sieci franczyzowych w segmencie street food. W naszej sieci franczyzowej mamy setki punktów gastronomicznych należących do konceptów: Lodolandia, Bafra Kebab, Kołacz na Okrągło i SiGelato. Ich liczba cały czas dynamicznie rośnie, w związku z czym niezmiernie ważne jest dla nas kreowanie i utrwalenie pozytywnego wizerunku naszych brandów. Prowadzimy działania marketingowe skierowane do Klientów Biznesowych i Indywidualnych, aby jeszcze bardziej efektywnie realizować nasze cele biznesowe.

Brand Manager

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

W zakresie Twoich obowiązków będzie:

  • kreowanie i wdrażanie strategii rozwoju marki gastronomicznej typu street food
  • opracowywanie długo- i krótkoterminowych planów dla marki zgodnie ze strategią
  • przygotowywanie i wdrażanie strategii oraz kampanii w obszarze digital marketingu z największym naciskiem na działania performance (generowanie leadów)
  • przygotowywanie analiz i raportów z prowadzonych działań oraz na ich podstawie rekomendacji dla kolejnych kampanii
  • dbanie o synergię i spójność pomiędzy komunikacją offline i online
  • przygotowywanie tekstowych kreacji reklamowych do kampanii w wyszukiwarce oraz ich opiniowanie
  • badanie i identyfikacja klientów oraz rekomendowanie najbardziej efektywnych ścieżek docierania do klientów
  • monitowanie rynku i działań konkurencyjnych marek oraz wdrażanie najnowszych trendów do strategii SM
  • analiza trendów w kategorii, poszukiwanie niestandardowych rozwiązań
  • prowadzenie programów współpracy z influencerami marki i zarządzanie relacjami, opartymi na budowaniu zaufania i bliskości z lokalnymi twarzami / influencerami zgodnie z celami marki

Wymagania

  • minimum 2 lata doświadczenia w zarządzania marką
  • doświadczenie w social media marketingu
  • doświadczenie w pracy w agencji reklamowej i/lub Agencji Social Media (jako dodatkowy atut)
  • pasja do marketingu marki
  • znajomość narzędzi analitycznych: Google Analytics
  • biegła obsługa Business Managera i Managera Reklam Facebook
  • bardzo dobra znajomość narzędzi do zarządzania i analizy social media
  • "lekkie pióro" i umiejętność tworzenia angażujących tekstów
  • obsługa podstawowych narzędzi graficznych
  • znajomość programów graficznycznych
  • znajomość oraz zainteresowanie bieżącymi trendami w social mediach
  • realizacja projektów z zachowaniem terminowości i dbałości o jakość
  • zaangażowanie i samodzielność w działaniu
  • kreatywność i otwartość na nowe wyzwania

Oferujemy

  • długoterminowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • dodatkowy system bonusowy
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę, która przynosi dużo satysfakcji
  • otwartość na Twoje pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązań
  • duży zakres samodzielności
  • udział w budowaniu rozpoznawalności marki
  • prywatną opiekę medyczną Enel-med.
  • wyposażenie w narzędzia potrzebne do pracy (służbowy laptop i telefon)
  • lody świderki, lody naturalne, kołacze, kebaby i wiele innych pyszności z naszych punktów gastronomicznych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...