Ogłoszenie numer: 5852769, z dnia 2021-11-04
Sweet Gallery Sp. z o.o. Sp. K to jedna z największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się polskich sieci franczyzowych w segmencie street food. W naszej sieci franczyzowej mamy setki punktów gastronomicznych należących do konceptów: Lodolandia, Bafra Kebab, Kołacz na Okrągło i SiGelato. Ich liczba cały czas dynamicznie rośnie, w związku z czym niezmiernie ważne jest dla nas kreowanie i utrwalenie pozytywnego wizerunku naszych brandów. Prowadzimy działania marketingowe skierowane do Klientów Biznesowych i Indywidualnych, aby jeszcze bardziej efektywnie realizować nasze cele biznesowe.
Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
W zakresie Twoich obowiązków będzie:
- kreowanie i wdrażanie strategii rozwoju marki gastronomicznej typu street food
- opracowywanie długo- i krótkoterminowych planów dla marki zgodnie ze strategią
- przygotowywanie i wdrażanie strategii oraz kampanii w obszarze digital marketingu z największym naciskiem na działania performance (generowanie leadów)
- przygotowywanie analiz i raportów z prowadzonych działań oraz na ich podstawie rekomendacji dla kolejnych kampanii
- dbanie o synergię i spójność pomiędzy komunikacją offline i online
- przygotowywanie tekstowych kreacji reklamowych do kampanii w wyszukiwarce oraz ich opiniowanie
- badanie i identyfikacja klientów oraz rekomendowanie najbardziej efektywnych ścieżek docierania do klientów
- monitowanie rynku i działań konkurencyjnych marek oraz wdrażanie najnowszych trendów do strategii SM
- analiza trendów w kategorii, poszukiwanie niestandardowych rozwiązań
- prowadzenie programów współpracy z influencerami marki i zarządzanie relacjami, opartymi na budowaniu zaufania i bliskości z lokalnymi twarzami / influencerami zgodnie z celami marki
Wymagania
- minimum 2 lata doświadczenia w zarządzania marką
- doświadczenie w social media marketingu
- doświadczenie w pracy w agencji reklamowej i/lub Agencji Social Media (jako dodatkowy atut)
- pasja do marketingu marki
- znajomość narzędzi analitycznych: Google Analytics
- biegła obsługa Business Managera i Managera Reklam Facebook
- bardzo dobra znajomość narzędzi do zarządzania i analizy social media
- "lekkie pióro" i umiejętność tworzenia angażujących tekstów
- obsługa podstawowych narzędzi graficznych
- znajomość programów graficznycznych
- znajomość oraz zainteresowanie bieżącymi trendami w social mediach
- realizacja projektów z zachowaniem terminowości i dbałości o jakość
- zaangażowanie i samodzielność w działaniu
- kreatywność i otwartość na nowe wyzwania
Oferujemy
- długoterminowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne wynagrodzenie
- dodatkowy system bonusowy
- ciekawą, pełną wyzwań pracę, która przynosi dużo satysfakcji
- otwartość na Twoje pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązań
- duży zakres samodzielności
- udział w budowaniu rozpoznawalności marki
- prywatną opiekę medyczną Enel-med.
- wyposażenie w narzędzia potrzebne do pracy (służbowy laptop i telefon)
- lody świderki, lody naturalne, kołacze, kebaby i wiele innych pyszności z naszych punktów gastronomicznych