Najnowsze oferty pracy

  • Senior Brand Manager

    AIBY LLC sp z o o   Warszawa    praca zdalna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    What you will do: Craft and execute a comprehensive brand strategy to build and enhance AIBY’s global brand presence; Create and implement a brand book to ensure a consistent tone of voice and messaging across all communication channels; Own and drive the process of the corporate website...
  • Menedżer Marki

    AIBY LLC sp z o o   Warszawa    praca zdalna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje zadania: Tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii marki w celu zwiększenia jej rozpoznawalności na rynkach globalnych; Opracowanie i implementacja brand booka, zapewniającego spójność komunikacyjną firmy; Zarządzanie procesem tworzenia i rozwoju strony korporacyjnej zgodnie z...
Zobacz więcej ofert pracy

Brand Manager

Carlsberg Polska
Warszawa
menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1289 dni temu
Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która zajęła 1. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2023” w kategorii FMCG.
Co będziesz robić?
  • Zarządzać marką tym jej aktywnościami marketingowymi, ich egzekucją rynkową oraz ewaluacją.
  • Tworzyć strategię marki krótko oraz długoterminową uwzględniając działania marketingowe, trade marketingowe oraz sprzedażowe w oparciu o regularną analizę danych wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Prowadzić proces wdrożenia nowych produktów przy współpracy z wewnętrznymi działami oraz partnerami zewnętrznymi.
  • Planować, kreować oraz wdrażać kampanie ATL/ on-line w oparciu o przydzielony budżet w celu budowania przewagi marki, odpowiednio do trendów oraz potrzeb konsumentów.
  • Tworzyć plan mediowy marki w ramach ścisłej współpracy z domem mediowym oraz na bieżąco zarządzać jego realizacją w trakcie roku
  • Ściśle współpracować z działem Trade marketingu, Innowacji, Badań i Sprzedaży.
Czego oczekujemy?
  • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: zarządzanie i marketing).
  • Doświadczenia w zarządzaniu: złożonymi projektami oraz budżetem marketingowym.
  • Umiejętności analizy sytuacji finansowej, rynkowej i konsumenckiej marki z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. AC Nielsen (min. rok), badania ilościowe/jakościowe rynku oraz konsumenta, praca z P&L marki).
  • Świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów.
  • Pasji, poczucia humoru, umiejętności zjednywania innych do swoich pomysłów oraz gotowości do wyjazdów służbowych przynajmniej 2 razy w miesiącu.
  • Zaawansowanej znajomości języka angielskiego (na poziomie min. C1).
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Wczasy pod gruszą
  • Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
  • Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
  • Piwo na Święta
Co będziesz robić?
  • Zarządzać marką tym jej aktywnościami marketingowymi, ich egzekucją rynkową oraz ewaluacją.
  • Tworzyć strategię marki krótko oraz długoterminową uwzględniając działania marketingowe, trade marketingowe oraz sprzedażowe w oparciu o regularną analizę danych wewnętrznych i zewnętrznych.
  • Prowadzić proces wdrożenia nowych produktów przy współpracy z wewnętrznymi działami oraz partnerami zewnętrznymi.
  • Planować, kreować oraz wdrażać kampanie ATL/ on-line w oparciu o przydzielony budżet w celu budowania przewagi marki, odpowiednio do trendów oraz potrzeb konsumentów.
  • Tworzyć plan mediowy marki w ramach ścisłej współpracy z domem mediowym oraz na bieżąco zarządzać jego realizacją w trakcie roku
  • Ściśle współpracować z działem Trade marketingu, Innowacji, Badań i Sprzedaży.
Czego oczekujemy?
  • Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: zarządzanie i marketing).
  • Doświadczenia w zarządzaniu: złożonymi projektami oraz budżetem marketingowym.
  • Umiejętności analizy sytuacji finansowej, rynkowej i konsumenckiej marki z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. AC Nielsen (min. rok), badania ilościowe/jakościowe rynku oraz konsumenta, praca z P&L marki).
  • Świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów.
  • Pasji, poczucia humoru, umiejętności zjednywania innych do swoich pomysłów oraz gotowości do wyjazdów służbowych przynajmniej 2 razy w miesiącu.
  • Zaawansowanej znajomości języka angielskiego (na poziomie min. C1).
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Wczasy pod gruszą
  • Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
  • Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
  • Piwo na Święta

Administratorem danych osobowych zawartych w formularzu rekrutacyjnym jest Carlsberg Polska Sp. z o.o., ul. Krakowiaków 34, 02-255 z siedzibą w Warszawie.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Senior Brand Manager

    AIBY LLC sp z o o   Warszawa    praca zdalna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    What you will do: Craft and execute a comprehensive brand strategy to build and enhance AIBY’s global brand presence; Create and implement a brand book to ensure a consistent tone of voice and messaging across all communication channels; Own and drive the process of the corporate website...
  • Menedżer Marki

    AIBY LLC sp z o o   Warszawa    praca zdalna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje zadania: Tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii marki w celu zwiększenia jej rozpoznawalności na rynkach globalnych; Opracowanie i implementacja brand booka, zapewniającego spójność komunikacyjną firmy; Zarządzanie procesem tworzenia i rozwoju strony korporacyjnej zgodnie z...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379