WARZYMY
DLA LEPSZEGO
DZIŚ I JUTRA
Brand Manager
Będziesz pracował z produktami, które wywołują emocje.Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: R1621
Prawdopodobnie najlepszymi na świecie...
Co będziesz robić?
- Zarządzać marką tym jej aktywnościami marketingowymi, ich egzekucją rynkową oraz ewaluacją.
- Tworzyć strategię marki krótko oraz długoterminową uwzględniając działania marketingowe, trade marketingowe oraz sprzedażowe w oparciu o regularną analizę danych wewnętrznych i zewnętrznych.
- Prowadzić proces wdrożenia nowych produktów przy współpracy z wewnętrznymi działami oraz partnerami zewnętrznymi.
- Planować, kreować oraz wdrażać kampanie ATL/ on-line w oparciu o przydzielony budżet w celu budowania przewagi marki, odpowiednio do trendów oraz potrzeb konsumentów.
- Tworzyć plan mediowy marki w ramach ścisłej współpracy z domem mediowym oraz na bieżąco zarządzać jego realizacją w trakcie roku
- Ściśle współpracować z działem Trade marketingu, Innowacji, Badań i Sprzedaży.
- Współpracować z Centralą.
Czego oczekujemy?
- Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: zarządzanie i marketing).
- Doświadczenia w zarządzaniu: złożonymi projektami oraz budżetem marketingowym.
- Umiejętności analizy sytuacji finansowej, rynkowej i konsumenckiej marki
z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. AC Nielsen (min. rok), badania ilościowe/jakościowe rynku oraz konsumenta, praca z P&L marki). - Świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów.
- Pasji, poczucia humoru, umiejętności zjednywania innych do swoich pomysłów oraz gotowości do wyjazdów służbowych przynajmniej 2 razy w miesiącu.
- Zaawansowanej znajomości języka angielskiego (na poziomie min. C1).
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Zarządzać marką tym jej aktywnościami marketingowymi, ich egzekucją rynkową oraz ewaluacją.
- Tworzyć strategię marki krótko oraz długoterminową uwzględniając działania marketingowe, trade marketingowe oraz sprzedażowe w oparciu o regularną analizę danych wewnętrznych i zewnętrznych.
- Prowadzić proces wdrożenia nowych produktów przy współpracy z wewnętrznymi działami oraz partnerami zewnętrznymi.
- Planować, kreować oraz wdrażać kampanie ATL/ on-line w oparciu o przydzielony budżet w celu budowania przewagi marki, odpowiednio do trendów oraz potrzeb konsumentów.
- Tworzyć plan mediowy marki w ramach ścisłej współpracy z domem mediowym oraz na bieżąco zarządzać jego realizacją w trakcie roku
- Ściśle współpracować z działem Trade marketingu, Innowacji, Badań i Sprzedaży.
- Współpracować z Centralą.
Czego oczekujemy?
- Wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: zarządzanie i marketing).
- Doświadczenia w zarządzaniu: złożonymi projektami oraz budżetem marketingowym.
- Umiejętności analizy sytuacji finansowej, rynkowej i konsumenckiej marki
z wykorzystaniem różnych źródeł (m.in. AC Nielsen (min. rok), badania ilościowe/jakościowe rynku oraz konsumenta, praca z P&L marki). - Świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów.
- Pasji, poczucia humoru, umiejętności zjednywania innych do swoich pomysłów oraz gotowości do wyjazdów służbowych przynajmniej 2 razy w miesiącu.
- Zaawansowanej znajomości języka angielskiego (na poziomie min. C1).
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta