PetRepublic to nowo powstała spółka dedykowana do produkcji i sprzedaży karmy dla psów i kotów. Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Kapitałowej, co pozwala nam na czerpanie z wieloletnich doświadczeń oraz nowatorskich rozwiązań. W naszej pracy skupiamy się na tworzeniu tego, co najlepsze dla naszych Zwierzaków. Dlatego działamy tak, aby nasze karmy były nie tylko pyszne, ale przede wszystkim wartościowe – bogate w istotne dla zdrowia składniki odżywcze i witaminy, jak również dopasowane do wieku, wagi oraz aktywności Zwierzaka.
Do nowo powstałej fabryki poszukujemy ludzi z pasją do tworzenia i rozwoju, produktów, zespołu, zakładu. W nowoczesnym zakładzie zapewniamy możliwość pracy przy najnowszych technologiach oraz rozwiązaniach produkcyjnych.
Główne zadania:
- Współtworzenie strategii i planów marketingowych (4P) oraz ich wdrażanie w ramach kategorii Pet Food- karma dla psów i kotów,
- Budowanie świadomości i wizerunku marek,
- Współtworzenie strategii komunikacji dla marek w różnych segmentach cenowych, z dopasowaniem najbardziej optymalnych kanałów komunikacji oraz ich realizacja,
- Współtworzenie optymalnej oferty produktowej w celu osiągniecia założonych celów sprzedażowych dla ww. kategorii,
- Ścisła współpraca z działem NPD, Zakupów oraz Sprzedaży w procesie wdrożeń nowych produktów i intensyfikacji sprzedaży aktualnej oferty,
- Operacyjna praca nad przygotowaniem opakowań oraz materiałów marketingowych BTB i BTC, współpraca z grafikami, drukarniami i producentami materiałów wspierających,
- Monitoring i analiza danych rynkowych dotyczących ww. kategorii we wszystkich segmentach, monitorowanie działań konkurencji, trendów rynkowych i konsumenckich,
- Organizacja stoisk w ramach imprez targowych i eventów,
- Współpraca z agencjami reklamowymi, badawczymi oraz domem mediowym – w zakresie działań i komunikacji BTL, SM, Digital oraz PR,
- Zarządzanie budżetem marketingowym, prowadzenie bieżącej dokumentacji i rozliczeń za usługi i materiały marketingowe, kontrola kosztów.
Nasze oczekiwania:
- Kilkuletnie doświadczenie i znajomość specyfiki rynku, produktów i działań marketingowych w branży FMCG, doświadczenie w zakresie Pet food jako atut,
- Znajomość narzędzi marketingowych i kanałów komunikacji BTL (trademarketing), Social Media oraz Digital,
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: marketing i pokrewne,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne,
- Wysoki poziom odpowiedzialności za pracę oraz zaangażowanie w realizację projektów,
- Zdolności negocjacyjne i prezentacyjne,
- Komunikatywność, kreatywność, samodzielność oraz chęć rozwoju,
- Prawo jazdy kat. B,
- Aktualne orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych lub gotowość do przystąpienia do badań.
Czeka na Ciebie:
- Praca w stabilnej firmie o dużym potencjale rozwojowym,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + premia) wraz z pakietem benefitów,
- Możliwość rozwoju w gronie profesjonalistów,
- Ciekawa, pełna wyzwań praca w nowoczesnej firmie produkcyjnej.