WARZYMY
DLA LEPSZEGO
DZIŚ I JUTRA
Brand Manager
Będziesz pracował z produktami, które wywołują emocje.Miejsce pracy: Warszawa
Prawdopodobnie najlepszymi na świecie...
Co będziesz robić?
- Tworzyć i realizować plan aktywności jednej z kluczowych marek.
- Odpowiadać za rozumienie roli marki w życiu konsumenta, monitorować, analizować i oceniać dane rynkowe.
- Planować i koordynować aktywności na marce we współpracy z innymi działami (w szczególności ze sprzedażą) oraz firmami zewnętrznymi.
- Nadzorować przygotowywanie materiałów marketingowych i promocyjnych.
- A ponadto, bazować na swoich pomysłach, a nie adaptacjach centralnych strategii i komunikacji.
Czego oczekujemy?
- Minimum 4-letniego doświadczenia w międzynarodowej firmie FMCG.
- Minimum 2-letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych, gdzie zarządzałeś/-łaś budżetem i P&L marki.
- Praktycznej umiejętności pracy z danymi AC Nielsen, bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, PowerPoint, Word) oraz języka angielskiego na poziomie min. C1-.
- Wysokiej świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów.
- Doskonałej orientacji w zakresie nowych mediów popartej wynikami, komunikatywności, proaktywności w podejmowaniu wyzwań oraz silnego nastawienia na cel.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Tworzyć i realizować plan aktywności jednej z kluczowych marek.
- Odpowiadać za rozumienie roli marki w życiu konsumenta, monitorować, analizować i oceniać dane rynkowe.
- Planować i koordynować aktywności na marce we współpracy z innymi działami (w szczególności ze sprzedażą) oraz firmami zewnętrznymi.
- Nadzorować przygotowywanie materiałów marketingowych i promocyjnych.
- A ponadto, bazować na swoich pomysłach, a nie adaptacjach centralnych strategii i komunikacji.
Czego oczekujemy?
- Minimum 4-letniego doświadczenia w międzynarodowej firmie FMCG.
- Minimum 2-letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów marketingowych, gdzie zarządzałeś/-łaś budżetem i P&L marki.
- Praktycznej umiejętności pracy z danymi AC Nielsen, bardzo dobrej znajomości MS Office (Excel, PowerPoint, Word) oraz języka angielskiego na poziomie min. C1-.
- Wysokiej świadomości biznesowej, wyczucia rynku oraz panujących trendów.
- Doskonałej orientacji w zakresie nowych mediów popartej wynikami, komunikatywności, proaktywności w podejmowaniu wyzwań oraz silnego nastawienia na cel.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta