Najnowsze oferty pracy

  • Brand manager / Kierownik Zarządzający Produktami

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    CEL PRACY zarządzanie wybranymi markami z portfela produktów Rx zgodnie z globalną polityką firmy; planowanie i realizacja działań marketingowych; przygotowywanie planów marketingowych dla wybranych produktów; przygotowywanie analiz i opracowań specjalistycznych w języku polskim i...
  • Brand Manager

    ER Group   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 13 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    7 dni
    Przyszły zakres obowiązków: Kreowanie i utrzymanie spójnego wizerunku marki (w wybranej grupie produktowej) Definiowanie i zarządzanie strategią komunikacji marki Przygotowywanie harmonogramu działań marketingowych Zarządzanie komunikacją marki z konsumentami (poprzez social media, strony...
Zobacz więcej ofert pracy

Brand manager

Grafton Recruitment
Żory
praca stacjonarna
1553 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Brand manager
Miejsce pracy: Żory
Nr ref.: 7-19-57924

Dla naszego Klienta - lidera w branży FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko: Brand managera

 

Zakres obowiązków:
  • zarządzanie strategią marketingową jednej z wiodących marek firmy
  • rozwijanie nowych produktów oraz wprowadzanie ich na rynek
  • zarządzanie budżetem na działania marketingowe
  • przygotowywanie oraz realizacja kampanii reklamowych
  • tworzenie materiałów promocyjnych oraz marketingowych
  • monitorowanie rynku oraz analiza trendów
  • współpraca z klientem wewnętrznym (działy sprzedażą, R&D oraz PR) i zewnętrznym (agencjami reklamowymi, producentami opakowań)
Wymagania:
  • min. 3 – letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, zdobyte w firmie z branży FMCG (warunek konieczny)
  • preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, analityczne oraz organizacyjne
Informacje dodatkowe:
  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem w branży FMCG
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Podobne oferty

  • Brand manager / Kierownik Zarządzający Produktami

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    CEL PRACY zarządzanie wybranymi markami z portfela produktów Rx zgodnie z globalną polityką firmy; planowanie i realizacja działań marketingowych; przygotowywanie planów marketingowych dla wybranych produktów; przygotowywanie analiz i opracowań specjalistycznych w języku polskim i...
  • Brand Manager

    ER Group   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 13 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    7 dni
    Przyszły zakres obowiązków: Kreowanie i utrzymanie spójnego wizerunku marki (w wybranej grupie produktowej) Definiowanie i zarządzanie strategią komunikacji marki Przygotowywanie harmonogramu działań marketingowych Zarządzanie komunikacją marki z konsumentami (poprzez social media, strony...