Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. online marketingu / Opiekun marki

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Pracując z nami, będziesz: opiekować się strategią e-marketingową naszej marki; opracowywać plany marketingowe oraz strategię komunikacji online; monitorować i analizować efektywność działań marketingowych; wprowadzać innowacje w kampaniach; stale monitorować trendy w e-marketingu i...
  • Marketing & Brand Manager

    HEXELINE SP. Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA   Łódź    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    OPIS STANOWISKA Opracowanie i wdrażanie kreatywnych, kompleksowych strategii marketingowych, które zwiększą rozpoznawalność marki, wzmocnią jej pozycję na rynku, zbudują relację z klientami i znacząco podniosą wyniki sprzedaży. Projektowanie i realizacja innowacyjnych i spójnych...
Zobacz więcej ofert pracy

Brand Manager

Sante A. Kowalski Sp. j.
Warszawa
praca stacjonarna
1640 dni temu

Firma Sante A. Kowalski Sp.j.  jest  czołowym europejskim producentem śniadaniowych produktów wypiekanych  typu Granola, jest liderem na rynku  polskim w zakresie sprzedaży żywności funkcjonalnej. Swoje produkty sprzedaje do ponad 40 krajów na świecie.  Zatrudnia ponad 800 pracowników, stale się rozwija, a jej potencjał wytwórczy to już ponad 40 tys. metrów  hal fabrycznych.  Firma od lat cieszy się uznaniem ekspertów z branży FMCG, czego dowodem są liczne nagrody: „Gazela Biznesu”, „Lider Przedsiębiorczości”, „Cool Brands Polska”, „Dobry Produkt – wybór ekspertów”, „Superrior Taste Award”, „Złoty Paragon”, „Perły Rynku” i wiele innych.

Obecnie do biura w Warszawie, do działu Marketingu, poszukujemy osoby na stanowisko:

Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska:
  • Planowanie, wdrażanie i koordynowanie strategii marketingowych dotyczących produktów Sante
  • Nadzorowanie budżetu marketingowego w obszarze swoich marek
  • Koordynacja działań związanych z komunikacją produktu
  • Monitorowanie i usprawnianie prowadzonych działań marketingowych
  • Analiza efektywności prowadzonych działań w poszczególnych kanałach komunikacji
  • Analiza danych rynkowych, działań konkurencji, trendów konsumenckich

 

Wymagania:
  • Min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku Brand Managera lub specjalisty w branży FMCG
  • Wiedza w zakresie zarządzania marką, budowania wartości marki, budowania lojalności klientów wobec marki, pozycjonowania i różnicowania marki
  • Wykształcenie wyższe, kierunkowe
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Kreatywność, otwartość i innowacyjność
Oferujemy:
  • Możliwość udziału w ciekawych projektach
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz niezbędne narzędzia pracy
  • Pakiet socjalny w postaci opieki medycznej, karty Multisport, ubezpieczenia na życie, ZFŚS, zniżki na produkty Sante i usługi Studia Sante (w tym kompleks saun i basenów, Bistro Sante)
  • Dogodna lokalizacja i bezpłatny parking
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli : Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w kwestionariuszu osobowym, zwanym CV, dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. online marketingu / Opiekun marki

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Pracując z nami, będziesz: opiekować się strategią e-marketingową naszej marki; opracowywać plany marketingowe oraz strategię komunikacji online; monitorować i analizować efektywność działań marketingowych; wprowadzać innowacje w kampaniach; stale monitorować trendy w e-marketingu i...
  • Marketing & Brand Manager

    HEXELINE SP. Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA   Łódź    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    OPIS STANOWISKA Opracowanie i wdrażanie kreatywnych, kompleksowych strategii marketingowych, które zwiększą rozpoznawalność marki, wzmocnią jej pozycję na rynku, zbudują relację z klientami i znacząco podniosą wyniki sprzedaży. Projektowanie i realizacja innowacyjnych i spójnych...