Firma Sante A. Kowalski Sp.j. jest czołowym europejskim producentem śniadaniowych produktów wypiekanych typu Granola, jest liderem na rynku polskim w zakresie sprzedaży żywności funkcjonalnej. Swoje produkty sprzedaje do ponad 40 krajów na świecie. Zatrudnia ponad 800 pracowników, stale się rozwija, a jej potencjał wytwórczy to już ponad 40 tys. metrów hal fabrycznych. Firma od lat cieszy się uznaniem ekspertów z branży FMCG, czego dowodem są liczne nagrody: „Gazela Biznesu”, „Lider Przedsiębiorczości”, „Cool Brands Polska”, „Dobry Produkt – wybór ekspertów”, „Superrior Taste Award”, „Złoty Paragon”, „Perły Rynku” i wiele innych.
Jeśli interesuje Cię rozwój zawodowy i osobisty, dołącz do naszego zespołu już dziś!
Obecnie do biura w Warszawie, do działu Marketingu, poszukujemy osoby na stanowisko:
- Zarządzanie portfelem przydzielonej marki poprzez definiowanie i egzekucję działań marketingowych obejmujących: wprowadzanie nowych produktów, politykę cenową, promocję rozumianą jako działania budujące wizerunek marki wśród konsumentów oraz działania bezpośrednio wspierające rotacje produktów w sklepach (np. promocje konsumenckie, konkursy konsumenckie).
- Planowanie, wdrażanie i koordynowanie strategii marketingowych dotyczących prowadzonych produktów Sante
- Nadzorowanie budżetu marketingowego w obszarze swoich marek
- Monitorowanie i usprawnianie prowadzonych działań marketingowych
- Analiza efektywności prowadzonych działań w poszczególnych kanałach komunikacji oraz ich ocena pod kątem wzrostu sprzedaży i udziałów rynkowych
- Analiza danych rynkowych, działań konkurencji, trendów konsumenckich
- Ścisła współpraca z działami firmy w celu skutecznej realizacji działań marketingowych
- Min. 5-letnie doświadczenie na stanowisku Brand Managera, w samodzielnym prowadzeniu marki w branży spożywczej, żywnościowej, ewentualnie FMCG – warunek konieczny
- Wiedza na temat najnowszych trendów związanych z rynkiem żywności
- Wiedza w zakresie zarzadzania marką, budowania wartości marki, budowania lojalności klientów wobec marki, pozycjonowania i różnicowania marki
- Wysokie kompetencje analityczne oraz umiejętność strategicznego myślenia w codziennej pracy
- Doświadczenia we wprowadzaniu na rynek nowych produktów oraz tworzeniu konceptów produktowych potwierdzone sukcesami,
- Wykształcenie wyższe, kierunkowe
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Kreatywność, otwartość i innowacyjność
- Możliwość udziału w ciekawych projektach
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz niezbędne narzędzia pracy
- Pakiet socjalny w postaci opieki medycznej, karty Multisport, ubezpieczenia na życie, ZFŚS, zniżki na produkty Sante i usługi Studia Sante
- Dogodna lokalizacja i bezpłatny parking