Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy FMCG, posiadającej w swoim portfolio doskonale rozpoznawalne na rynku marki, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko Brand Manager.
Brand Manager
Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa
Nr ref.: SBS/24/430/BM
Zadania:
- Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowych dla wybranej marki w zakresie wszystkich elementów marketing mixu
- Przygotowywanie i wdrażanie planów i działań marketingowych mających na celu maksymalizację pozycji rynkowej zarządzanej marki
- Współpraca z Działem Sprzedaży oraz agencjami reklamowymi i firmami zajmującymi się badaniami rynku
- Analizowanie potrzeb konsumentów oraz ocena efektów prowadzonych akcji i działań
- Przygotowywanie i implementacja działań związanych z trade marketingiem dla zarządzanej marki
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (ekonomiczne, zarządzanie, marketing)
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w brand marketingu dla marki o uznanej pozycji na rynku
- Rozwinięte umiejętności analizy i wyciągania wniosków
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz polskiego
- Dobre umiejętności komunikacji i współpracy z różnymi zespołami ludzi
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office