Najnowsze oferty pracy

  • Brand manager / Kierownik Zarządzający Produktami

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    CEL PRACY zarządzanie wybranymi markami z portfela produktów Rx zgodnie z globalną polityką firmy; planowanie i realizacja działań marketingowych; przygotowywanie planów marketingowych dla wybranych produktów; przygotowywanie analiz i opracowań specjalistycznych w języku polskim i...
  • Kierownik Działu Marketingu / Brand Manager

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: zarządzanie zespołem; obszar brandingu, komunikacji, PR oraz trade marketingu w organizacji; opracowanie i wdrożenie architektury marek; współtworzenie i wdrożenie kompleksowej strategii komunikacji marketingowej; zarządzanie komunikacją marki, w tym przede...
  • Brand Manager

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej dla marki własnej, w tym kampanii reklamowych i promocyjnych. Koordynowanie działań komunikacyjnych zarówno w obrębie zespołu, jak i zewnętrznych partnerów, aby zapewnić spójność przekazu. Tworzenie materiałów...
Zobacz więcej ofert pracy

Brand Manager

Peal Consulting
Warszawa
praca stacjonarna
2587 dni temu

Naszym klientem jest firma z sektora FMCG. W konsekwencji rozwoju  struktur poszukujemy osoby, która swoimi kwalifikacjami i zaangażowaniem wesprze Zespołu Marketingu i dołączy jako: 


Brand Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: BM/09/2017

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
  • analizę rynku i konkurencji
  • wdrażanie nowych produktów oraz portfolio produktowym
  • pozycjonowanie cenowe
  • planowanie i wykonywanie działań promocyjno-reklamowych w tym promocji marki w mediach
  • przygotowanie propozycji budżetu marketingowego
  • planowanie budżetu oraz analiza sposobu i skuteczności jego wykorzystania
Wymagania:
  • 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne – marketing
  • bardzo dobra znajomością Excela
  • znajomość technik zarządzania marką i produktem,
  • znajomość narzędzi komunikacji marketingowej, statystyki i narzędzi badawczych
  • umiejętność kalkulowania cen
W zamian firma oferuje:
  • pracę w międzynarodowym środowisku
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • możliwość doskonalenia swoich umiejętności
  • szkolenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Brand manager / Kierownik Zarządzający Produktami

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    CEL PRACY zarządzanie wybranymi markami z portfela produktów Rx zgodnie z globalną polityką firmy; planowanie i realizacja działań marketingowych; przygotowywanie planów marketingowych dla wybranych produktów; przygotowywanie analiz i opracowań specjalistycznych w języku polskim i...
  • Kierownik Działu Marketingu / Brand Manager

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: zarządzanie zespołem; obszar brandingu, komunikacji, PR oraz trade marketingu w organizacji; opracowanie i wdrożenie architektury marek; współtworzenie i wdrożenie kompleksowej strategii komunikacji marketingowej; zarządzanie komunikacją marki, w tym przede...
  • Brand Manager

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Zakres obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej dla marki własnej, w tym kampanii reklamowych i promocyjnych. Koordynowanie działań komunikacyjnych zarówno w obrębie zespołu, jak i zewnętrznych partnerów, aby zapewnić spójność przekazu. Tworzenie materiałów...