Dla naszego Klienta, polskiego producenta artykułów gospodarstwa domowego, poszukujemy osoby z kompetencjami i doświadczeniem, gotowej do podjęcia pracy na stanowisku:
Brand Manager
Miejsce pracy: Rybnik
Zakres obowiązków:
- Proponowanie i wdrażanie nowych produktów
- Zarządzanie portfolio produktowym, w tym pozycjonowanie cenowe produktów oraz określanie ich rynków
- Planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym w ramach brandu
- Planowanie i realizacja działań promocyjno-reklamowych, w tym promocji marki w mediach
- Współpraca z agencjami reklamowymi w ramach tworzenia materiałów promocyjnych
- Analiza rynku i konkurencji
Poszukujemy kandydatów spełniających kryteria:
- Wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii/marketingu
- 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Znajomość języka angielskiego – poziom średniozaawansowany
- Praktyczna znajomość narzędzi i technik zarządzania marką i produktem, narzędzi komunikacji marketingowej
- Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel oraz Power Point)
- Wysokie umiejętności interpersonalne, budowania sieci kontaktów
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Umiejętność planowania sprzedaży i kalkulowania cen
Klient oferuje:
- Zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do ubezpieczenia, karta multisport, spotkania integracyjne i świąteczne, bilety do kina, nagrody jubileuszowe)
- Niezbędne narzędzia pracy (w tym dostępny samochód służbowy)
- Rozwój zawodowy oraz udział w kreowaniu innowacyjnych produktów
- Partnerska atmosfera w pracy
- Pakiet szkoleń adaptacyjnych