Najnowsze oferty pracy

  • Brand manager / Kierownik Zarządzający Produktami

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    CEL PRACY zarządzanie wybranymi markami z portfela produktów Rx zgodnie z globalną polityką firmy; planowanie i realizacja działań marketingowych; przygotowywanie planów marketingowych dla wybranych produktów; przygotowywanie analiz i opracowań specjalistycznych w języku polskim i...
  • Brand Manager

    ER Group   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 13 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    5 dni
    Przyszły zakres obowiązków: Kreowanie i utrzymanie spójnego wizerunku marki (w wybranej grupie produktowej) Definiowanie i zarządzanie strategią komunikacji marki Przygotowywanie harmonogramu działań marketingowych Zarządzanie komunikacją marki z konsumentami (poprzez social media, strony...
Zobacz więcej ofert pracy

Brand Manager

FALLWORK Sp zo.o.
Swarzędz
praca stacjonarna
2616 dni temu
FallWork Sp z o.o.
To jedna z wiodących firm branży agencji pracy i doradztwa personalnego. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania - pracy tymczasowej, rekrutacji specjalistycznych na stanowiska wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Brand Manager
Miejsce pracy: Swarzędz - Nr ref.: BMs/07/2017
Opis stanowiska:

Dla naszego Klienta rozpoznawalnego producenta działającego w branży FMCG poszukujemy obecnie:

 

BRAND MANAGERA 

BMs/07/2017


Lokalizacja Swarzędz (wielkopolskie)


Osoba, która dołączy do zespołu będzie odpowiedzialna za: 


  • Przygotowywanie i wdrażanie strategii marketingowej marki
  • Systematyczną analitykę wskaźników rynkowych i monitoring działań konkurencji
  • Udział w planowaniu sprzedaży tworzeniu strategii cenowej, dystrybucyjnej
  • Wykonanie i nadzorowanie projektów zawartych w planie marketingowym
  • Kontakty z agencjami reklamowymi komunikacji ATL i BTL
  • Nadzorowanie wykonania planu mediowego i brief'ów mediowych
  • Nadzorowanie budżetu
Wymagania:
  • Wykształcenie kierunkowe: marketing, zarządzanie, komunikacja
  • 1-1,5 r. doświadczenia w niezależnym prowadzeniu marki/ marek komunikowanych w ATL
    udokumentowane sukcesy
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • samodzielność w realizacji celów, elastyczność
  • Umiejętność zarządzania projektami
  • Umiejętność analizy i syntezy danych
  • Umiejętność biznesowej prezentacji zagadnień i proponowanych rozwiązań
  • Biegła znajomość Power Point, Excel
  • Prawo jazdy Kat. B
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w wymiarze etatu
  • umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pakiet benefitów
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • możliwość wykorzystywania bezpłatnego transportu z Poznania


Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji, poznaniem pracodawcy i podjęciem nowych wyzwań zawodowych zapraszamy do podesłania swojego CV (wraz z klauzulą) za pośrednictwem serwisu. 

Oferta pracy stałej, z zatrudnieniem bezpośrednim. 

Agencja pracy FallWork Sp. z o.o.  Nr Cert. 6231

 

Podobne oferty

  • Brand manager / Kierownik Zarządzający Produktami

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    CEL PRACY zarządzanie wybranymi markami z portfela produktów Rx zgodnie z globalną polityką firmy; planowanie i realizacja działań marketingowych; przygotowywanie planów marketingowych dla wybranych produktów; przygotowywanie analiz i opracowań specjalistycznych w języku polskim i...
  • Brand Manager

    ER Group   Gdańsk    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 13 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    5 dni
    Przyszły zakres obowiązków: Kreowanie i utrzymanie spójnego wizerunku marki (w wybranej grupie produktowej) Definiowanie i zarządzanie strategią komunikacji marki Przygotowywanie harmonogramu działań marketingowych Zarządzanie komunikacją marki z konsumentami (poprzez social media, strony...