Endo to niezwykła firma na rynku odzieży dziecięcej, która od dwudziestu lat produkuje ubranka dla dzieci i niezmiennie zachwyca. Ale Endo to coś więcej niż ubranka – to wyjątkowe połączenie sztuki z codziennością, to sposób na lepsze bycie razem dorosłych i najmłodszych.
Każde dziecko chciałoby, żeby jego mama, tata, ciocia lub wujek pracowali w tak magicznym miejscu!
W związku z dynamicznym rozwojem marki Endo poszukujemy kandydatów na stanowisko:
BRAND MANAGER
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania:
- minimum 3 lata doświadczenia w Dziale Marketingu w branży odzieżowej, poparte konkretnymi osiągnięciami zawodowymi
- wykształcenie wyższe marketingowe
- doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu marką (współtworzenie strategii, rozwój, komunikacja marki, działania ATL i BTL)
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- doskonała organizacja pracy
- samodzielność i inicjatywa w działaniu
- kreatywność i otwartość na nowe rozwiązania
- umiejętność efektywnego stosowania narzędzi marketingowych
- doświadczenie w obszarze Public Relations będzie dodatkowym atutem
Jako Brand Manager w dynamicznie rozwijającym się międzynarodowym holdingu będziesz współtworzyć strategię rozwoju naszej marki, a do Twoich zadań należeć będzie:
- zbudowanie i wdrażanie Strategii Marki Endo
- przygotowanie i realizacja planów działań marketingowych
- przygotowanie kampanii marketingowych wspólnie z działem sprzedaży
- współpraca z agencjami reklamowymi i mediami
- monitoring rozwoju sprzedaży produktu, analiza jego pozycji na rynku, benchmarking
- wdrażanie jednolitych standardów komunikacji w sklepie, zgodnych z CI
- koordynacja prac VM
- odpowiedzialność za terminową realizację projektów
Co oferujemy?
- pracę w niezwykle przyjaznej atmosferze, w młodej, ale bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie
- stabilne warunki zatrudnienia
- pracę z wyjątkowym produktem – jedynym w swoim rodzaju
- ciekawe projekty (do realizacji samodzielnej lub we współpracy z młodym, kreatywnym zespołem)
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwój zawodowy w różnych obszarach działalności marketingowej
- bezcenne doświadczenie, jakim jest obcowanie na co dzień z cudownym światem Endo