Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
Zobacz więcej ofert pracy

BRAND MANAGER

ENDO
Warszawa
praca stacjonarna
4780 dni temu

Endo to niezwykła firma na rynku odzieży dziecięcej, która od dwudziestu lat produkuje ubranka dla dzieci i niezmiennie zachwyca. Ale Endo to coś więcej niż ubranka – to wyjątkowe połączenie sztuki z codziennością, to sposób na lepsze bycie razem dorosłych i najmłodszych.

Każde dziecko chciałoby, żeby jego mama, tata, ciocia lub wujek pracowali w tak magicznym miejscu!

W związku z dynamicznym rozwojem marki Endo poszukujemy kandydatów na stanowisko:


BRAND MANAGER

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

  • minimum 3 lata doświadczenia w Dziale Marketingu w branży odzieżowej, poparte konkretnymi osiągnięciami zawodowymi
  • wykształcenie wyższe marketingowe
  • doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu marką (współtworzenie strategii, rozwój, komunikacja marki, działania ATL i BTL)
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • doskonała organizacja pracy
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu
  • kreatywność i otwartość na nowe rozwiązania
  • umiejętność efektywnego stosowania  narzędzi marketingowych
  • doświadczenie w obszarze Public Relations będzie dodatkowym atutem

Jako Brand Manager w  dynamicznie rozwijającym się międzynarodowym holdingu będziesz współtworzyć strategię rozwoju naszej marki, a do Twoich zadań należeć będzie:

  • zbudowanie i wdrażanie Strategii Marki Endo
  • przygotowanie i realizacja planów działań marketingowych
  • przygotowanie kampanii marketingowych wspólnie z działem sprzedaży
  • współpraca z agencjami reklamowymi i mediami
  • monitoring rozwoju sprzedaży produktu, analiza jego pozycji na rynku, benchmarking
  • wdrażanie jednolitych standardów komunikacji w sklepie, zgodnych z CI
  • koordynacja prac VM
  • odpowiedzialność za terminową realizację projektów

Co oferujemy?

  • pracę w niezwykle przyjaznej atmosferze, w młodej, ale bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • pracę z wyjątkowym produktem – jedynym w swoim rodzaju
  • ciekawe projekty (do realizacji samodzielnej lub we współpracy z młodym, kreatywnym zespołem)
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwój zawodowy w różnych obszarach działalności marketingowej
  • bezcenne doświadczenie, jakim jest obcowanie na co dzień z cudownym światem Endo
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...