WORKSTREET rozpoczęła swoją działalność w roku 1995 i od początku pracuje z Klientami w oparciu o najwyższe standardy jakościowe, specjalizując się w rekrutacji kluczowych specjalistów, menedżerów oraz wysokiej kadry kierowniczej.
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma w branży FMCG (żywność), która obecnie poszukuje Kandydata na stanowisko
Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Lokalizacja: mazowieckie
Obowiązki:
- Odpowiedzialność za rozwój kategorii produktów spożywczych: strategii, planów operacyjnych, realizację działań i celów biznesowych,
- Przygotowywanie harmonogramu działań promocyjno-marketingowych uzgodnionych ze współpracownikami z innych działów,
- Tworzenie digitalowej komunikacji dla marki parasolowej wspólnie z zewnętrznymi agencjami, przygotowywanie rocznych planów medialnych dla DIGITAL. Rekomendacja i wybór wykonawcy projektów cyfrowych i zakupu rozwiązań w tym zakresie,
- Odpowiedzialność za rozwój i innowację marki (prowadzenie procesów NPD)
- Współpraca z regionalną organizacją w obszarach innowacji i rozwiązań digitalowych,
- Analiza danych dotyczących marketingu i sprzedaży oraz przedstawienie rekomendacji,
- Planowanie i realizacja badań konsumenckich na podstawie wyników rekomendacja działań,
- Koordynacja działań PR przy współpracy z agencją zewnętrzną,
- Współpraca z działami sprzedaży włączając w to wizyty w terenie.
Oczekiwania wobec Kandydata:
- Wykształcenie wyższe w obszarze marketingu lub zarządzania,
- Min. 3-letnie doświadczenie w strukturach marketingu,
- Znajomość narzędzi informatycznych i oprogramowania do analizy paneli,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,
- Wysokie umiejętności komunikacyjne w zakresie współpracy z klientem wewnętrznym i na zewnątrz,
- Umiejętność z zakresu planowania, ustalania harmonogramów oraz terminowe dostarczanie wyznaczonych celów.