Najnowsze oferty pracy

  • Brand Manager

    Bakoma Sp. z o.o.   Koprki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    ZADANIA: Udział w planowaniu i realizacja strategii marketingowej dla powierzonej marki/marek. Szukanie i identyfikowanie możliwych stref rozwoju powierzonej marki/marek, w tym praca nad rozwojem produktowym linii. Monitorowanie rynku i analiza danych rynkowych. Rekomendowanie projektów działań...
  • Kierownik ds. Marki

    Bakoma Sp. z o.o.   Koprki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie i wdrażanie strategii marketingowej dla dostępnych marek. Poszukiwanie okazji do rozwoju i innowacji produktów. Analiza rynku i danych konkurencyjnych. Tworzenie i wdrażanie rekomendacji na podstawie badań i analiz. Efektywne zarządzanie komunikacją marki,...
  • Opiekun marki / Koordynator projektów marketingowych z językiem niemieckim lub angielskim

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW stworzenie i realizacja strategii marketingowej marki (e-commerce) skierowanej do klienta niemieckojęzycznego w modelu B2C, zarządzanie sklepem internetowym, odpowiedzialność za stworzenie strategii komunikacji marki wraz ze stałą koordynacją i monitoringiem działań...
Zobacz więcej ofert pracy

Brand Manager

Solid Bridge Solutions Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3008 dni temu

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy FMCG, posiadającej w swoim portfolio doskonale rozpoznawalne na rynku marki w kategoriach non-food, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:

Brand Manager
Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa
Nr ref.: SBS/24/263/BM
Zadania:
  • Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych dla wybranej marki w zakresie wszystkich elementów marketing mixu
  • Przygotowywanie i wdrażanie planów i działań marketingowych mających na celu maksymalizację pozycji rynkowej zarządzanej marki
  • Współpraca z Działem Sprzedaży oraz agencjami reklamowymi i firmami zajmującymi się badaniami rynku
  • Analizowanie potrzeb konsumentów oraz ocena efektów prowadzonych akcji i działań
  • Monitorowanie działań konkurencji oraz odpowiednie reagowanie na zmiany sytuacji rynkowej
  • Uczestnictwo w międzynarodowych projektach marketingowych
Wymagania: 
  • Wykształcenie wyższe (ekonomiczne, zarządzanie, marketing)
  • 4-6 lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu marki o uznanej pozycji na rynku
  • Rozwinięte umiejętności analizy i wyciągania wniosków
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Dobre umiejętności komunikacji i współpracy z różnymi zespołami ludzi
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
W przesyłanej aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dokumencie CV zarówno na potrzeby prowadzonej rekrutacji jak również po jej zakończeniu. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanego dokumentu CV w firmie Solid Bridge Solutions Sp. z o.o. oraz przetwarzania moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia elektronicznej bazy danych, co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( Dz. U z 2002 nr 101, poz. 926). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do ich wglądu, poprawiania lub ich usunięcia.”
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Brand Manager

    Bakoma Sp. z o.o.   Koprki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    ZADANIA: Udział w planowaniu i realizacja strategii marketingowej dla powierzonej marki/marek. Szukanie i identyfikowanie możliwych stref rozwoju powierzonej marki/marek, w tym praca nad rozwojem produktowym linii. Monitorowanie rynku i analiza danych rynkowych. Rekomendowanie projektów działań...
  • Kierownik ds. Marki

    Bakoma Sp. z o.o.   Koprki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie i wdrażanie strategii marketingowej dla dostępnych marek. Poszukiwanie okazji do rozwoju i innowacji produktów. Analiza rynku i danych konkurencyjnych. Tworzenie i wdrażanie rekomendacji na podstawie badań i analiz. Efektywne zarządzanie komunikacją marki,...
  • Opiekun marki / Koordynator projektów marketingowych z językiem niemieckim lub angielskim

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW stworzenie i realizacja strategii marketingowej marki (e-commerce) skierowanej do klienta niemieckojęzycznego w modelu B2C, zarządzanie sklepem internetowym, odpowiedzialność za stworzenie strategii komunikacji marki wraz ze stałą koordynacją i monitoringiem działań...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379