Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy FMCG, posiadającej w swoim portfolio doskonale rozpoznawalne na rynku marki w kategoriach non-food, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:
Brand Manager
Miejsce pracy: mazowieckie/ Warszawa
Nr ref.: SBS/24/263/BM
Zadania:
- Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych dla wybranej marki w zakresie wszystkich elementów marketing mixu
- Przygotowywanie i wdrażanie planów i działań marketingowych mających na celu maksymalizację pozycji rynkowej zarządzanej marki
- Współpraca z Działem Sprzedaży oraz agencjami reklamowymi i firmami zajmującymi się badaniami rynku
- Analizowanie potrzeb konsumentów oraz ocena efektów prowadzonych akcji i działań
- Monitorowanie działań konkurencji oraz odpowiednie reagowanie na zmiany sytuacji rynkowej
- Uczestnictwo w międzynarodowych projektach marketingowych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (ekonomiczne, zarządzanie, marketing)
- 4-6 lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu marki o uznanej pozycji na rynku
- Rozwinięte umiejętności analizy i wyciągania wniosków
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Dobre umiejętności komunikacji i współpracy z różnymi zespołami ludzi
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office