(umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika) |
-
współtworzenie strategii rozwoju i utrzymania oferty Internetu Mobilnego
-
analizę rynku, konkurencji oraz zachowań klientów w celu opracowania odpowiednich rekomendacji i zmian produktowych
-
prowadzenie i analizę badań marketingowych określających potrzeby klienta
-
współpracę z wieloma obszarami firmy w celu koordynacji wdrażania nowych produktów i usług
-
monitorowanie realizacji celów biznesowych w obszarze Internetu Mobilnego
- wykształcenie wyższe lub status studenta ostatnich lat, preferowane kierunki: ekonomia, marketing, zarządzanie
- umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- zaawansowana znajomość pakietu MS Office, z naciskiem na MS Excel i MS Power Point
- umiejętność pracy w interdyscyplinarnych zespołach i koordynowania jego prac
- komunikatywność
- zaawansowana znajomość języka angielskiego
- jako atut: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość branży telekomunikacyjnej
-
rozwoju zawodowego
-
pracy w gronie ekspertów
-
udziału w ciekawych projektach
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.