Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
• Tworzenie i wdrażanie planów marketingowych w celu podnoszenia świadomości marki/podległych kategorii produktów
• Inicjowanie i koordynacja wprowadzeń nowych produktów
• Prowadzenie oraz analizowanie badań rynkowych i konsumenckich
• Prowadzenie i realizacja działań promocyjnych w obszarach: ATL, BTL
• Tworzenie materiałów komunikacji marketingowej
• Ścisła współpraca z innymi działami wewnątrz firmy oraz agencjami zewnętrznymi
• Wykształcenie wyższe (marketing lub pokrewne)
• Minimum 2 lata doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku firmie z branży FMCG
• Praktyczna znajomość pakietu MS Office
• Rozwinięte umiejętności analityczne
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej – prowadzenie kilku projektów jednocześnie
• Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
• Kreatywność, inicjatywa, nieszablonowe podejście
• Samodzielność i odpowiedzialność w realizacji projektów
• Wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne
•Ciekawe, pełne wyzwań stanowisko pracy
•Możliwość rozwoju zawodowego
•Niezbędne narzędzia pracy
•Atrakcyjne wynagrodzenie