Abriga to międzynarodowa firma z branży kosmetycznej o ugruntowanej pozycji na rynku. Działamy od ponad 8 lat i zajmujemy się tworzeniem kosmetyków Premium oraz suplementów diety. Działamy nie tylko w Polsce ale na rynku globalnym sprzedając kosmetyki w najodleglejszych zakątkach świata. Dystrybucję naszych produktów prowadzimy zarówno przez internet jak i poprzez kanały tradycyjne. Szanujemy środowisko jednocześnie tworzymy produkty najwyższej jakości i perfekcyjnym designie, dbając o ich skład, bezpieczeństwo i naturalność.
W Abridze z pewnością będziesz realizować ambitne wyzwania oraz swoje zawodowe marzenia.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy Kandydatki / Kandydata na stanowisko Digital Brand Managera. Jest on odpowiedzialny za współtworzenie strategii marki – określenie jej roli i pozycji rynkowej. Jest odpowiedzialny za komunikację marketingową podległych projektów we wszystkich kanałach. Potrafi wyciągać wnioski na podstawie danych marketingowych. Odpowiada za wsparcie sprzedaży w kanałach Digital Marketing. To ciekawa, pełna wyzwań praca i ważna rola w strukturze marketingu.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Monitorowanie i analizowanie rynku, zachowań konsumentów, konkurencji
- Analiza efektów prowadzonych akcji i kampanii marketingowych w oparciu o dane pozyskane z wewnętrznych oraz zewnętrznych systemów analitycznych
- Współtworzenie i koordynacja strategii sprzedażowej w kanałach digital marketingu
- Wdrażanie nowych inicjatyw w sprzedaży online w oparciu o nowe technologie i możliwości
- Współpraca z agencjami kreatywnymi, nadzorowanie działań marketingowych we wszystkich prowadzonych obszarach
- Realizacja strategii marketingowej krótko i długoterminowej dla powierzonych marek
- Tworzenie planów marketingowych dla prowadzonych projektów w obszarze marek
- Bieżące monitorowanie wyników sprzedaży dla powierzonych marek
- Realizacja działań marketingowych dla marek zgodnie ze standardami, powierzonym budżetem, terminami
Czego oczekujemy:
- 2-3 letniego doświadczenia w pracy w obszarze marketingu i sprzedaży online (preferowane w branży beauty),
- Doświadczenie w realizacji strategii marketingowej firmy – poparte przykładami
- Umiejętność planowania i oceny efektywności strategii w kanałach digital marketing
- Umiejętność badania i dostosowywania działań sprzedażowych i marketingowych
- Znajomość zagadnień: SEO, UX, content marketing, email marketing, social media
- Znajomość obsługi narzędzi wykorzystywanych w digital marketing: Facebook Ads, Google AdWords, LinkedIn Ads, Google Analytics
- Umiejętność przeprowadzenia analizy rentowności Klientów i usług w różnych kanałach pozyskania i sprzedaży
- Kreatywności i znajomości trendów w mediach społecznościowych
- Umiejętności analitycznych oraz opracowywania jasnych konkluzji na podstawie danych analitycznych
- Umiejętności pracy w grupie projektowej, nastawienia na współpracę, proaktywność,
- Dobrej organizacji pracy, odpowiedzialności za powierzone zadania
- Dobrej znajomości języka angielskiego
- Zaangażowania oraz chęci rozwoju osobistego
Ze swojej strony proponujemy:
-
Rzeczywiste partnerskie relacje
-
Dużą samodzielność w działaniu
-
Ciągłe wyzwania i różnorodne projekty
-
Możliwość rozwoju i podnoszenia kompetencji zawodowych
-
Pracę w ambitnym i zaangażowanym zespole
-
Korzystanie z nowoczesnych narzędzi i aplikacji
-
Dobrą atmosferę i stabilne zatrudnienie