Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Warszawa
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Dla naszego Klienta- renomowanej firmy z branży medycznej, prowadzimy obecnie proces rekrutacyjny na stanowisko Brand Managera w obszarze medycyny estetycznej (m.in. sprzęt, wypełniacze).
Miejsce zamieszkania: Warszawa i okolice
Osoba zatrudniona na tej pozycji będzie odpowiedzialna za:
- Budowanie, wdrażanie i aktualizację strategii rynkowych dla produktów marki
- Realizację planów marketingowych
- Pracę z danymi rynkowymi oraz analizę działań marketingowych
- Efektywną współpracę z innymi działami firmy przy tworzeniu i rozwoju strategii, m.in. z zespołem przedstawicieli handlowych w terenie
- Przyczynianie się do rozwoju wiedzy rynkowej i produktowej sił sprzedaży
- Opracowywanie i wdrażanie narzędzi marketingowych, przygotowywanie materiałów promocyjnych
- Udział w szkoleniach, kongresach oraz konferencjach
Nasz Klient zapewnia:
- Pracę z ciekawym portfelem produktów o dynamicznie rosnącej pozycji rynkowej
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Niezbędne narzedzia pracy (w tym auto służbowe)
- Pakiet benefitów
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- min. 2-3 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisko lub stanowisku Junior Brand Managera w obszarze medycyny estetycznej, dermatologii lub pokrewnym
- Wykształcenie wyższe (wykształcenie okołomedyczne jako dodatkowy atut)
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i biegłość w obszarze P&L
- Bardzo dobrą/biegłą znajomość języka angielskiego
- Samodzielność
- Znajomość branży medycznej
- Umiejętność myślenia strategicznego
- Umiejętność efektywnej współpracy i nawiązywania relacji biznesowych z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- Umiejętności komunikacyjne i prowadzenia prezentacji
- Proaktywność oraz dynamizm w działaniu i poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań