![](/img/firma/templates/740202/1644/pp_sales.jpg)
Nasz Klient to międzynarodowa firma FMCG z rozpoznawalnymi i cenionymi na całym świecie markami w zdywersyfikowanych kategoriach produktowych. Sukces Naszego Klienta opiera się na dogłębnej analizie oraz zrozumieniu lokalnego rynku, a także pasji i talentowi Jego Pracowników.
W związku z ciągłym rozwojem i wprowadzeniem na polski rynek nowych produktów, w imieniu naszego Klienta poszukujemy osób gotowych dołączyć do departamentu Marketingu na stanowisko Brand Managera. Podstawowym zadaniem nowozatrudnionej osoby będzie samodzielne prowadzenie podległych marek.
Brand Manager (M/F)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PSLD8064
Opis stanowiska:
- samodzielne wdrażanie strategii marketingowej dla podległych marek,
- rozwój nowych i istniejących produktów w danym segmencie rynku,
- planowanie i kontrola budżetu marki,
- prowadzenie komunikacji marketingowej typu 360° dla podległych marek,
- analizowanie rynku i działań konkurencji, samodzielne tworzenie raportów sprzedaży oraz planów marki,
- współpraca z agencjami reklamowymi i domem mediowym w zakresie prowadzonych kampanii,
Kogo szukamy:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe w zakresie marketingu),
- minimum 3-letnie doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu marką (w brażny FMCG lub pokrewnej),
- doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu kampanii ATL/BTL,
- doświadczenie w samodzielnym planowaniu i wdrażaniu strategii marketingowej,
- bardzo wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz umiejętności zarządzenia projektami,
- kreatywność, umiejętność twórczego myślenia,
- biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
![](/img/firma/templates/740202/1644/bottom.jpg)