Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. online marketingu / Opiekun marki

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Pracując z nami, będziesz: opiekować się strategią e-marketingową naszej marki; opracowywać plany marketingowe oraz strategię komunikacji online; monitorować i analizować efektywność działań marketingowych; wprowadzać innowacje w kampaniach; stale monitorować trendy w e-marketingu i...
  • Marketing & Brand Manager

    HEXELINE SP. Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA   Łódź    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    OPIS STANOWISKA Opracowanie i wdrażanie kreatywnych, kompleksowych strategii marketingowych, które zwiększą rozpoznawalność marki, wzmocnią jej pozycję na rynku, zbudują relację z klientami i znacząco podniosą wyniki sprzedaży. Projektowanie i realizacja innowacyjnych i spójnych...
Zobacz więcej ofert pracy

Brand Manager (M/F)

Page Personnel
Warszawa
praca stacjonarna
4533 dni temu

 

Nasz Klient to międzynarodowa firma FMCG z rozpoznawalnymi i cenionymi na całym świecie markami w zdywersyfikowanych kategoriach produktowych. Sukces Naszego Klienta opiera się na dogłębnej analizie oraz zrozumieniu lokalnego rynku, a także pasji i talentowi Jego Pracowników.

W związku z ciągłym rozwojem i wprowadzeniem na polski rynek nowych produktów, w imieniu naszego Klienta poszukujemy osób gotowych dołączyć do departamentu Marketingu na stanowisko Brand Managera. Podstawowym zadaniem nowozatrudnionej osoby będzie samodzielne prowadzenie podległych marek.

 


Brand Manager (M/F)

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: PSLD8064

Opis stanowiska:

  • samodzielne wdrażanie strategii marketingowej dla podległych marek,
  • rozwój nowych i istniejących produktów w danym segmencie rynku,
  • planowanie i kontrola budżetu marki,
  • prowadzenie komunikacji marketingowej typu 360° dla podległych marek,
  • analizowanie rynku i działań konkurencji, samodzielne tworzenie raportów sprzedaży oraz planów marki,
  • współpraca z agencjami reklamowymi i domem mediowym w zakresie prowadzonych kampanii,

Kogo szukamy:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe w zakresie marketingu),
  • minimum 3-letnie doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu marką (w brażny FMCG lub pokrewnej),
  • doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu kampanii ATL/BTL,
  • doświadczenie w samodzielnym planowaniu i wdrażaniu strategii marketingowej,
  • bardzo wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz umiejętności zarządzenia projektami,
  • kreatywność, umiejętność twórczego myślenia,
  • biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)

 


 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. online marketingu / Opiekun marki

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Pracując z nami, będziesz: opiekować się strategią e-marketingową naszej marki; opracowywać plany marketingowe oraz strategię komunikacji online; monitorować i analizować efektywność działań marketingowych; wprowadzać innowacje w kampaniach; stale monitorować trendy w e-marketingu i...
  • Marketing & Brand Manager

    HEXELINE SP. Z O. O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA   Łódź    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    OPIS STANOWISKA Opracowanie i wdrażanie kreatywnych, kompleksowych strategii marketingowych, które zwiększą rozpoznawalność marki, wzmocnią jej pozycję na rynku, zbudują relację z klientami i znacząco podniosą wyniki sprzedaży. Projektowanie i realizacja innowacyjnych i spójnych...