Najnowsze oferty pracy

  • Opiekun Marki (Brand Manager)

    Audiostacja sp. z o.o.   Łomianki    praca stacjonarna
    ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wybrany kandydat/kandydatka zajmować się będzie opieką nad wybranymi markami dystrybuowanymi przez naszą firmę. Zakres obowiązków będzie następujący: Przygotowywanie materiałów informacyjnych oraz technicznych dla wybranych produktów; Codzienny kontakt z dostawcami zagranicznymi;...
  • Marketing & PR Manager

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki główne: Planowanie i prowadzenie spójnych działań marketingowych, brandingowych, w relacji do kampanii sprzedażowych, wydarzeń i premier produktów, Organizowanie działań PR (wystawy, pokazy produktów, itp), Planowanie i nadzorowanie przygotowywania materiałów marketingowych...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Marki Warszawa
Brand Manager (kid entertainment)

Brand Manager (kid entertainment)

HRK S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
4158 dni temu

Naszym Klientem jest jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm z branży FMCG. Nasz Klient szuka Kandydata / Kandydatki na stanowisko:

Brand Manager 
województwo: mazowieckie

Nasz Klient szuka Kandydata, który ma doświadczenie w zarządzaniu artykułami młodzieżowymi lub dziecięcymii. Do udziału w rekrutacji zapraszamy również osoby z doświadczeniem w innych niż FMCG branżach (np. automotive, media, RTV). Istotne będzie doświadczenie w zarządzaniu pełnym P&L kategorii produktowej oraz duża samodzielność. 

Zadania:

  • tworzenie i realizacja strategii marketingowej dla podległego brandu
  • wprowadzenie na polski rynek nowej kategorii produktowej
  • pozycjonowanie cenowe asortymentu
  • współpraca z domem mediowym
  • doswiadczenie w prowadzeniu projektów ATL/BTL
  • opracowanie materiałów POS 
  • prowadzenie prezentacji produktowych i szkoleń dla ekipy managerskiej i zespołu handlowego 
  • Optymalizacja asortymentu (wprowadzanie nowych produktów, relaunche i wycofywanie produktów z rynku)
  • przygotowanie opakowań oraz komunikacji ATL/BTL dla podległych kategorii produktowych 

 

Wymagania:
  • minimum dwuletnie doświadczenie w obszarze marketingu i w samodzielnym zarządzaniu produktem (branże FMCG, OTC, RTV/AGD, gry komputerowe, telekomunikacja, media, automotive)
  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • poczucie humoru i umiejętność zjednywania innych do swoich pomysłów
  • chęć do ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Nasz Klient oferuje możliwość pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń socjalnych oraz możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia  zawodowego.

Prosimy o załączeni klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Opiekun Marki (Brand Manager)

    Audiostacja sp. z o.o.   Łomianki    praca stacjonarna
    ekspert / menedżer  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wybrany kandydat/kandydatka zajmować się będzie opieką nad wybranymi markami dystrybuowanymi przez naszą firmę. Zakres obowiązków będzie następujący: Przygotowywanie materiałów informacyjnych oraz technicznych dla wybranych produktów; Codzienny kontakt z dostawcami zagranicznymi;...
  • Marketing & PR Manager

    Zieta Prozessdesign sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki główne: Planowanie i prowadzenie spójnych działań marketingowych, brandingowych, w relacji do kampanii sprzedażowych, wydarzeń i premier produktów, Organizowanie działań PR (wystawy, pokazy produktów, itp), Planowanie i nadzorowanie przygotowywania materiałów marketingowych...