HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK FMCG specjalizuje się w rekrutacji pracowników na potrzeby sektora dóbr szybko zbywalnych. Wspieramy liderów tego sektora w pozyskiwaniu profesjonalistów na potrzeby marketingu, trade marketingu, badań rynkowych i sprzedaży. Dzięki doświadczeniu we współpracy z sektorem FMCG rozumiemy cele biznesowe naszych klientów, branżowy język, specyficzne wymagania stawiane potencjalnym pracownikom oraz szczególnie cenione kompetencje zawodowe.
Dla naszego klienta, firmy z branży FMCG (kategoria spożywcza) w związku z rozwojem strategicznym w nowych kategoriach poszukujemy osoby na stanowisko:
Brand Manager
województwo: mazowieckie
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- samodzielne zarządzanie P&L na podległej marce
- zarządzanie budżetem marketingowym
- planowanie, tworzenie, optymalizacja i egzekucja kampanii marketingowych i promocyjnych we współpracy z dostawcami usług, agencjami marketingowymi
- analizy rynku, trendów, sprzedaży, zachowań konsumenckich w podległej kategorii
- raportowanie do Dyrektora Marketingu
- realizację celów sprzedażowych (rotacja i marża) we współpracy z działem sprzedaży
Nasz klient oczekuje:
- minimum 2 letniego doświadczenia na stanowisku Brand Manageraz odpowiedzialnością za samodzielne zarządzanie marką w branży FMCG
- bardzo dobrych umiejętności analitycznych i wnioskowania oraz wykorzystywania ich w ujęciu rekomendacji biznesowych
- bardzo dobrego planowania i organizacji pracy
- nastawienia na cel
- samodzielności
Nasz klient oferuje:
- podstawę plus premię (kwartalną i roczną – zależną od poziomu realizacji celów sprzedażowych)
- samochód służbowy, pakiet świadczeń socjalnych
- dużą decyzyjność w zakresie wpływania na strategię marki/kategorii
- pracę w organizacji, mającej w swojej portfolio szeroko znane i o wysokich wskaźnikach dystrybucji produkty
- miłą atmosferę pracy i ludzkie podejście do pracownika
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)