Ogłoszenie numer: 1510164, z dnia 2017-02-14
MIĘDZYCHÓD Nowicka sp. j., producent w branży spożywczej, znany z produkcji dań gotowych, smacznych powideł czy kultowego ketchupu, oferujący produkty wysokiej jakości, bez dodatku substancji konserwujących, poszukuje osoby na stanowisko:
Brand and Trade Marketing Manager
Miejsce pracy: wielkopolskie, Sobota koło Poznania
Opis stanowiska
- tworzenie i odpowiedzialność za budżet działu
- tworzenie i egzekucja rocznych planów marketingowych w celu maksymalizacji sprzedaży i rocznego profitu z marki
- wyszukiwanie odpowiednich dostawców usług marketingowych, współpraca i ich rozliczanie
- tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz dbałość o spójność wszystkich nośników reklamy zgodnie z planem kampanii reklamowej
- zarządzanie procedurą oraz pilotowanie procesu wdrożenia nowego produktu do oferty wspólnie z Działem Technologii w celu zwiększenia sprzedaży i budowy ekspertyzy marek
- opracowywanie i nadzór nad egzekucją strategii cenowej w celu zapewnienia poziomu rentowności marek w otoczeniu konkurencyjnym i przy zmianie cen surowców
- okresowe podsumowywanie kosztów marketingu po kanałach dystrybucji
- okresowa analiza otoczenia konkurencji (badanie rynku)
- bieżąca informacja zwrotna do współpracowników dotycząca ich pracy w obszarach komunikacji z klientem / konsumentem
- ścisła współpraca z pozostałymi działami w organizacji, dbanie o przepływ informacji, oraz zarządzanie wiedzą i dokumentacją działu marketingu
- weryfikacja stanu posiadanych nośników reklamy (inwentaryzacje) oraz wdrażanie nowych nośników i rozwiązań w celu promowania marki
- tworzenie i realizowanie strategii PR marki
- bieżąca praca nad ulepszaniem i usprawnianiem procesów oraz optymalizacją kosztów marketingowych
- bezpośredni nadzór nad jakością i kosztami:
- publikacji materiałów prasowych i drukowanych
- nośników reklamy
- ekspozycji produktów marki Międzychód u klientów
Wymagania
- minimum 3-letnie, praktyczne doświadczenie na analogicznym stanowisku w firmie
- z branży FMCG, preferowane doświadczenie w firmie produkcyjnej z branży spożywczej
- znajomość najnowszych trendów w reklamie i marketingu zarówno od strony konsumenckiej jak i narzędzi wykorzystywanych w komunikacji
- doświadczenie przy tworzeniu i zamawianiu opakowań
- praktyczna wiedza poparta doświadczeniem w projektowaniu oraz koordynowaniu kampanii marketingowych
- doświadczenie w planowaniu i rozliczaniu budżetów działu marketingu
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne – nastawienie na współpracę, komunikatywność
- wysoka kultura osobista oraz wysokie poczucie estetyki
- praktyczna znajomość zróżnicowanych narzędzi marketingowych oraz pakietu MS Office i CMS
- bardzo dobra organizacja czasu pracy i samodzielność w działaniu
- umiejętność działania pod presją czasu
- silna orientacja na realizacje celów
- kreatywność
- dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B (wyjazdy służbowe)
Oferujemy
- pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie
- współpracę z prężnie działającym, profesjonalnym zespołem ludzi
- pełne wyzwań, samodzielne stanowisko i zadania
- bezpośredni wpływ na rozwój firmy i marki
- pracę z najwyższej jakości produktami w branży
- motywujący system wynagrodzenia adekwatny do zaangażowania i osiąganych wyników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.