W związku z planowanym otwarciem ekskluzywnego Concept Store w centrum Warszawy, który oferował będzie produkty prestiżowych marek krajowych i zagranicznych, poszukujemy doświadczonego Managera z doświadczeniem w sektorze premium.
Osoba na tym stanowisku nadzorować będzie wszystkie aspekty działalności butiku, w tym sprzedaż, operacje, zakupy, jakość obsługi i zarządzanie personelem. Jest to stanowisko z pełną odpowiedzialnością za strategię, realizację inicjatyw i ogólną wydajność butiku.
Boutique Executive Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- organizacja i planowanie zatrudnienia, rekrutacja pracowników
- dbanie o odpowiedni poziom komunikacji i motywację w zespole
- szkolenia pracowników, wdrożenie i egzekwowanie przestrzegania procedur
- dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta, zapewnienie wsparcia i coaching
- opracowanie, wdrożenie strategii zakupowej i magazynowej
- współpraca z dostawcami i bieżąca kontrola terminowości oraz jakości dostaw
- weryfikacja i inwentaryzacja stanów magazynowych
- dbanie o odpowiednią prezentację produktów, wizualizację, wystawę i ogólny wizerunek butiku
- organizacja akcji marketingowych i zapewnienie odpowiedniej prezentacji
- współtworzenie, weryfikacja i zapewnienie realizacji planów budżetu sprzedaży
- bieżące wsparcie i dbanie o najwyższą jakość obsługi klientów
- odpowiedzialność za bieżące codzienne i okresowe rozliczenia
- dbałość o poprawność dokumentacji finansowo-księgowej
- współpraca z (zewnętrznym) działem księgowości
- tworzenie i odpowiedzialność za P&L
- raportowanie i współpraca z właścicielem butiku
- analizowanie rynku i aktualnych trendów, zapewnienie
- poszukiwanie nowych rozwiązań w celu optymalizacji i zapewnienia rozwoju butiku, odpowiedzialność za jego rozwój i pozycję na rynku
Oczekiwania:
- organizacja i planowanie zatrudnienia, rekrutacja pracowników
- dbanie o odpowiedni poziom komunikacji i motywację w zespole
- szkolenia pracowników, wdrożenie i egzekwowanie przestrzegania procedur
- dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta, zapewnienie wsparcia i coaching
- opracowanie, wdrożenie strategii zakupowej i magazynowej
- współpraca z dostawcami i bieżąca kontrola terminowości oraz jakości dostaw
- weryfikacja i inwentaryzacja stanów magazynowych
- dbanie o odpowiednią prezentację produktów, wizualizację, wystawę i ogólny wizerunek butiku
- organizacja akcji marketingowych i zapewnienie odpowiedniej prezentacji
- współtworzenie, weryfikacja i zapewnienie realizacji planów budżetu sprzedaży
- bieżące wsparcie i dbanie o najwyższą jakość obsługi klientów
- odpowiedzialność za bieżące codzienne i okresowe rozliczenia
- dbałość o poprawność dokumentacji finansowo-księgowej
- współpraca z (zewnętrznym) działem księgowości
- tworzenie i odpowiedzialność za P&L
- raportowanie i współpraca z właścicielem butiku
- analizowanie rynku i aktualnych trendów, zapewnienie
- poszukiwanie nowych rozwiązań w celu optymalizacji i zapewnienia rozwoju butiku, odpowiedzialność za jego rozwój i pozycję na rynku
Oferujemy:
- aktywny udział w budowaniu strategii, struktury i wizerunku wyjątkowego butiku usytuowanego w prestiżowej, historycznej lokalizacji
- samodzielne stanowisko, pełna odpowiedzialność i możliwość wdrażania swoich rozwiązań
- atrakcyjne wynagrodzenie, premie uznaniowe, formę zatrudnienia dopasowaną do oczekiwań kandydata
- pracę w międzynarodowym środowisku i współpracę z kluczowymi markami na polskim i zagranicznym rynku modowym