Scania jest globalnym przedsiębiorstwem, sprzedającym produkty i świadczącym usługi serwisowe w ponad 100 krajach. Ponadto oferujemy usługi finansowe na wielu rynkach, a nasze zakłady produkcyjne znajdują się w Europie, Ameryce Południowej i Azji.Posiadając 44 000 pracowników całym świecie, Scania jest zawsze tam, gdzie potrzebują nas klienci. Siedziba firmy znajduje się w Södertälje. Naszym celem jest tworzenie produktów i usług precyzyjnie dopasowanych do potrzeb klienta oraz maksymalne skrócenie czasu od fazy projektu do wprowadzenia gotowego rozwiązania na rynek.
Podstawowe wartości Scania definiują kulturę firmy. Po pierwsze klient, Szacunek dla jednostki, Jakość - są ściśle powiązane, stanowiąc kierunkowskaz naszych działań i tworząc wartość dla udziałowców. Podzielamy podejście do myślenia i pracy, a każdy pracownik Scanii wnosi swój wkład w umacnianie i udoskonalanie firmy.
W chwili obecnej Scania Polska oddział w Poznaniu poszukuje osoby na stanowisko:
- wykształcenie minimum zawodowe techniczne;
- wiedza w zakresie napraw blacharskich;
- podstawowa znajomość mechaniki samochodowej;
- prawo jazdy kat. B (mile widziane C i E);
- staranność, punktualność oraz odpowiedzialność;
- umiejętność współpracy z Klientami oraz zespołem warsztatu;
- chęć podnoszenia własnych kwalifikacji;
- mile widziane doświadczenie na stanowisku napraw powypadkowych oraz umiejętność prostowania ram pojazdów ciężarowych.
- atrakcyjne warunki pracy w renomowanej firmie;
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji;
- ciekawy pakiet socjalny;
- możliwość rozwoju zawodowego.
Poznaj
SCANIA POLSKA S.A.
Scania jest globalnym przedsiębiorstwem, sprzedającym produkty i świadczącym usługi serwisowe w ponad 100 krajach. Ponadto oferujemy usługi finansowe na wielu rynkach, a nasze zakłady produkcyjne znajdują się w Europie, Ameryce Południowej i Azji.Posiadając 44 000 pracowników całym świecie, Scania jest zawsze tam, gdzie potrzebują nas klienci. Siedziba firmy znajduje się w Södertälje. Naszym celem jest tworzenie produktów i usług precyzyjnie dopasowanych do potrzeb klienta oraz maksymalne skrócenie czasu od fazy projektu do wprowadzenia gotowego rozwiązania na rynek.Podstawowe wartości Scania definiują kulturę firmy. Po pierwsze klient, Szacunek dla jednostki, Jakość - są ściśle powiązane, stanowiąc kierunkowskaz naszych działań i tworząc wartość dla udziałowców. Podzielamy podejście do myślenia i pracy, a każdy pracownik Scanii wnosi swój wkład w umacnianie i udoskonalanie firmy.