specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS; Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia; Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę; Wspieranie użytkowników w skali...
Klient portalu Praca.pl
Wrocław
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
9 dni
Zarządzanie rezerwacjami konferencji wideo w systemie EMS, zapewniając płynność i efektywność procesów. Obsługa telefoniczna oraz chatowa użytkowników za pośrednictwem MS Teams, udzielając wsparcia i rozwiązując problemy. Procesowanie przychodzących e-maili oraz odpowiedzi na...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
Klient portalu Praca.pl
Szczecinek
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
21 godz.
Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu; Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji;...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klientów przez telefon, email lub chat. Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników usług streamingowych. Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwsza linia...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 11 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klienta poprzez telefon, email lub chat. Dostarczanie wsparcia technicznego dla użytkowników serwisów streamingowych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Profesjonalna i empatyczna obsługa reklamacji. Pierwszoliniowe wsparcie dla klientów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów przez telefon, e-mail lub chat. Techniczne wsparcie dla użytkowników platformy streamingowej. Rozwiązywanie pytań dotyczących umów i rozliczeń. Empatyczne i profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów. Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących (B2B i B2C)....
Bilingual IT Support Specialist - French/Spanish/Italian
Bilingual IT Support Specialist - French/Spanish/Italian
eWork Group
Wrocław
praca stacjonarna
2825 dni temu
eWork Group jest firmą konsultingową, która zajmuje się outsourcingiem kompetencyjnym, rekrutacją specjalistów IT oraz konsolidacją dostawców IT w zależności do zapotrzebowania Klientów na rynku Skandynawskim i Polskim. Aktualnie zarządzamy ponad 5000 kontraktorami na projektach u naszych Klientów oraz realizujemy z sukcesem ponad 2000 projektów rekrutacyjnych.
Bilingual IT Support Specialist - French/Spanish/Italian
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: Bilingual IT Support
A DBS Support Agent is a person working within the DBS organization who handles incoming Service Requests.
Normal tasks are:
Receiving (Answering phone calls from end users) and registering Service Requests (SR)
Trouble shooting and resolution of SR’s thanks to knowledge of clinet's business applications used in dealer and workshop, personal skills, knowledge base, vendor literature and communication with team members
Transfer/Escalation of SR’s to other Support Groups (SG)
Keeping track of and follow up of SR’s transferred to other SG
Informing users as to the progress of SR’sResponsibility for the Team SR’s.
Other duties as assigned by management.
Requirements:
We are looking for Motivated young professionals fluent in two of the following languages: French/Spanish/Italian
Our client a global, renewed company from automotive industry is looking for IT Support Agent.
Customer Service/IT Support experience is warmly welcome but not necessary.
What we offer:
Attractive, experience-related salary - up from 6000 Gross
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS; Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia; Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę; Wspieranie użytkowników w skali...
Klient portalu Praca.pl
Wrocław
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
9 dni
Zarządzanie rezerwacjami konferencji wideo w systemie EMS, zapewniając płynność i efektywność procesów. Obsługa telefoniczna oraz chatowa użytkowników za pośrednictwem MS Teams, udzielając wsparcia i rozwiązując problemy. Procesowanie przychodzących e-maili oraz odpowiedzi na...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
Klient portalu Praca.pl
Szczecinek
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
21 godz.
Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu; Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji;...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 12 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klientów przez telefon, email lub chat. Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników usług streamingowych. Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa klientów B2B i B2C jako pierwsza linia...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 11 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Wsparcie klienta poprzez telefon, email lub chat. Dostarczanie wsparcia technicznego dla użytkowników serwisów streamingowych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Profesjonalna i empatyczna obsługa reklamacji. Pierwszoliniowe wsparcie dla klientów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obsługa klientów przez telefon, e-mail lub chat. Techniczne wsparcie dla użytkowników platformy streamingowej. Rozwiązywanie pytań dotyczących umów i rozliczeń. Empatyczne i profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów. Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących (B2B i B2C)....