Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracji z j. niemieckim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    O zespole: ATOS Operations jest nowo utworzonym zespołem w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support. Zespół jest zlokalizowany w centrum Szczecina, w Piastów Office Center. Dział odpowiada głównie za przygotowanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz...
  • Samodzielny Referent w Dziale Czynsze Media

    Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres zadań na stanowisku: Prowadzenie rejestru wszelkiej korespondencji, otrzymywanej od interesantów w programie Papirus. Prowadzenie rejestru faktur w programie Papirus. Obsługa interesantów. Potwierdzanie pod względem merytorycznym faktur od dostawców oraz analiza wykazywanego w fakturach...
  • Travel & Contracts Coordinator

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 dni
    About the department The Medical Affairs team is located in Coloplast HQ in Denmark. It includes 14 people of different nationalities whose main function is to engage with Healthcare Professionals (HCPs) in the medical community. The team is responsible for 9 global key opinion leader advisory...
  • Młodszy Specjalista w Dziale Opłat w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Koszalin, ul. Zwycięstwa 111    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu i obsługa spraw związanych z opłatami za usługi wodne, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach opłat, współpracę przy ustalaniu opłaty stałej i zmiennej oraz sporządzanie informacji o opłacie i...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  część etatu
    14 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Współpracy z zagranicą

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    15 godz.
    Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa i kontakt ze studentami z zagranicy, prowadzenie teczki studenta zagranicznego i polskiego w ramach wymiany Erasmus+, pomoc w znalezieniu zakwaterowania, procedurach wizowych, legalizacji pobytu, itp. planowanie i organizacja procesu adaptacji i...
  • Specjalista ds. Administracji i Systemów CM

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96​​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego​, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...
  • Administrator ds. Logistyki

    Solutions 4 You Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Codzienną komunikację z klientem oraz z dostawcami w aspektach logistycznych i technicznych. Zarządzanie zamówieniami klientów (przetwarzanie zamówień, nadzór nad realizacją, koordynowanie i weryfikacja planu dostaw). Współpracę z magazynem-kontrola...
  • Specjalista ds. Administracji

    Zymetric Sp. z o.o.   Kobyłka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa telefoniczna sekretariatu. Dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek w biurze. Obsługa administracyjna firmy i biura Zarządu. Współpraca z firmami /...
  • Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna

    Synevo Sp. z o.o.   Kraków, ul. Ujastek 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego; Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować); Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Opisywanie i procesowanie faktur do...
Zobacz więcej ofert pracy

Bespoke Administrative Specialist

Roca Pool - Spa Sp. z o.o.
Szczecin
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę / na zastępstwo
praca stacjonarna
147 dni temu

Grupa Roca jest firmą zajmującą się projektowaniem, produkcją i sprzedażą wyposażenia łazienkowego. Założona w 1917 roku łączy tradycję i wiedzę z pasją do innowacji i szacunkiem dla środowiska.

Kierując się zasadą zrównoważonego rozwoju we wszystkich procesach produkcyjnych  i pragnąc przyczynić się do zachowania dobrej kondycji planety dla przyszłych pokoleń, Grupa Roca wdrożyła tę filozofię w 170 krajach, w których prowadzi działalność  (w 77 fabrykach) oraz przekazuje ją codziennie swoim ponad 21 500 pracowników.

Nasza rodzinna grupa jest liderem rynku w Europie, Ameryce Łacińskiej i w Indiach.

Jest również silnie obecna w Chinach i pozostałych krajach Azji, na Bliskim Wschodzie,  w Australii i Afryce.

W Polsce Grupa Roca posiada 4 fabryki. Na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Gliwicach znajduje się fabryka ceramiki łazienkowej, w Gryficach jest zlokalizowany zakład produkcyjny urządzeń kompozytowych i akrylowych, a fabryki mebli Elita i Maximus w Sztumskim Polu.

 

Dołącz do nas na stanowisko:
Bespoke Administrative Specialist
Miejsce pracy: Szczecin
Jeżeli posiadasz:    
  • Wykształcenie wyższe lub jesteś studentem;
  • Znajomość programów do projektowania: Solid Works, Adobe Creative Cloud;
  • Znajomość języka angielskiego;
  • Umiejętność pracy w zespole oraz dobrą organizację pracy;
  • Cechy takie jak: komunikatywność i wielozadaniowość, otwartość na nowości;
  • Znajomość SAP MDM EXCEL.
To będziesz odpowiedzialna/y za:
  • Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień;
  • Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP);
  • Stała obsługa sieci dystrybucji;
  • Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions;
  • Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego.
Dodatkowo oferujemy:
  • Możliwości rozwoju zawodowego w międzynarodowej dynamicznie rozwijającej się firmie, która jest liderem na rynku światowym;
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne;
  • Dostęp do najnowocześniejszych systemów i narzędzi;
  • Pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie ww. danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji przez Roca Pool - Spa Sp. z o.o., ul. Wyczółkowskiego 20, 44-109 Gliwice ;

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Roca Pool - Spa Sp. z o.o., ul. Wyczółkowskiego 20, 44-109 Gliwice ;
2. Na podany adres e-mail: iod24@agileo.it może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych;
3. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit.b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
4. Odbiorcami danych będą osoby upoważnione przez administratora danych osobowych.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od wybrania kandydata.
6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia ochrony danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak podania danych osobowych będzie skutkować brakiem uczestnictwa w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Roca Polska Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

W Polsce Roca rozpoczęła swoją działalność od uruchomienia biura handlowego w 1997 roku. Dwa lata później na terenie Strefy Ekonomicznej w Gliwicach wybudowała nowoczesną fabrykę ceramiki łazienkowej oraz zakupiła zakład produkcyjny urządzeń akrylowych w Gryficach.

W szerokiej ofercie można znaleźć kompletne wyposażenie łazienek: ceramikę i meble łazienkowe, stelaże podtynkowe, baterie, wanny, kabiny, urządzenia do hydromasażu i dodatki łazienkowe. Stale rozwijane, wysokiej, jakości produkty stanową rozwiązania w różnych stylach od uniwersalnych poprzez nowoczesne po minimalistyczne. Są przemyślane pod kątem oszczędności wody i energii i mają niepowtarzalny design.

Proces rekrutacji

Krok ikona zbieranie aplikacji Wysłanie aplikacji
Krok ikona rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok ikona spotkanie Spotkanie rekrutacyjne
Krok ikona test Testy rekrutacyjne
Krok ikona ocena Informacja zwrotna
Krok ikona propozycja współpracy Decyzja o zatrudnieniu

Opinie pracowników

zdjęcie pracownika

Dariusz Żydek

Pracownik działu Modelarnia Gipsownia

Załoga to pracowici ludzie, z każdym można się dogadać i dobrze współpracować. Odkąd jestem w Roca, wiele się zmieniło, rozwijamy produkcję. Cały czas muszę się uczyć, praca bywa wymagająca, ale trzeba wierzyć w siebie!

zdjęcie pracownika

Daniel Jary

Pracownik działu Odlewnia Tradycyjna

Staram się mieć otwarty umysł, bo to jest w tej pracy najważniejsze. Do działania napędza mnie udział w nowych projektach. Trzeba się przyłożyć, ale czuję ogromną satysfakcję, gdy widzę, że coś tworzę. To mnie rozwija.

Więcej

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracji z j. niemieckim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    O zespole: ATOS Operations jest nowo utworzonym zespołem w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support. Zespół jest zlokalizowany w centrum Szczecina, w Piastów Office Center. Dział odpowiada głównie za przygotowanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz...
  • Samodzielny Referent w Dziale Czynsze Media

    Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres zadań na stanowisku: Prowadzenie rejestru wszelkiej korespondencji, otrzymywanej od interesantów w programie Papirus. Prowadzenie rejestru faktur w programie Papirus. Obsługa interesantów. Potwierdzanie pod względem merytorycznym faktur od dostawców oraz analiza wykazywanego w fakturach...
  • Travel & Contracts Coordinator

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    12 dni
    About the department The Medical Affairs team is located in Coloplast HQ in Denmark. It includes 14 people of different nationalities whose main function is to engage with Healthcare Professionals (HCPs) in the medical community. The team is responsible for 9 global key opinion leader advisory...
  • Młodszy Specjalista w Dziale Opłat w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Koszalin, ul. Zwycięstwa 111    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu i obsługa spraw związanych z opłatami za usługi wodne, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach opłat, współpracę przy ustalaniu opłaty stałej i zmiennej oraz sporządzanie informacji o opłacie i...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Chełm    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  część etatu
    14 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Dziale Współpracy z zagranicą

    Uniwersytet WSB Merito w Gdańsku   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    15 godz.
    Główne zadania realizowane na stanowisku: obsługa i kontakt ze studentami z zagranicy, prowadzenie teczki studenta zagranicznego i polskiego w ramach wymiany Erasmus+, pomoc w znalezieniu zakwaterowania, procedurach wizowych, legalizacji pobytu, itp. planowanie i organizacja procesu adaptacji i...
  • Specjalista ds. Administracji i Systemów CM

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96​​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego​, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...
  • Administrator ds. Logistyki

    Solutions 4 You Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Codzienną komunikację z klientem oraz z dostawcami w aspektach logistycznych i technicznych. Zarządzanie zamówieniami klientów (przetwarzanie zamówień, nadzór nad realizacją, koordynowanie i weryfikacja planu dostaw). Współpracę z magazynem-kontrola...
  • Specjalista ds. Administracji

    Zymetric Sp. z o.o.   Kobyłka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Bieżąca obsługa sekretariatu, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obsługa telefoniczna sekretariatu. Dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek w biurze. Obsługa administracyjna firmy i biura Zarządu. Współpraca z firmami /...
  • Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna

    Synevo Sp. z o.o.   Kraków, ul. Ujastek 3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego; Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować); Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Opisywanie i procesowanie faktur do...