- Przyjazna obsługa naszych Gości i aktywna sprzedaż produktów
- Przygotowywanie kaw i pozostałych produktów dostępnych w naszych kawiarniach (kanapki, sałatki, jogurty, słodkie wypieki)
- Dbanie o czystość w kawiarni, m.in. sprzątanie sali i stolików, zmywanie naczyń oraz przygotowanie kawiarni do otwarcia i zamknięcia
- Przestrzeganie standardów Costa i zapewnienie naszym Gościom pozytywnych wrażeń z wizyty w kawiarni
- Chęć do pracy w kawiarni
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi – z gościem i zespołem
- Gotowość do współpracy w elastycznych godzinach – w systemie zmianowym, we wczesnych godzinach porannych (od 4 rano), późnych wieczornych lub w weekendy
- Chęć do nauki i pozyskiwania nowej wiedzy – o kawie, naszych produktach oraz standardach
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie lub pracę
- Elastyczny grafik, który połączysz ze swoimi zajęciami
- Zniżkę na nasze produkty we wszystkich kawiarniach Costa w Polsce
- Szkolenia, które od początku wprowadzą Cię w świat kawy
- System premiowy uzależniony od wyników Twojej kawiarni
- Dofinansowanie do urlopu i kartę przedpłaconą na przedświąteczne zakupy
- Kartę sportową, możliwość rozszerzenie prywatnej opieki medycznej lub ubezpieczenie grupowe dla chętnych
- Możliwości rozwoju – sprawdź czego możesz nauczyć się na poszczególnych stanowiskach: https://www.costacoffee.pl/kariera/dlaczego-warto?details=212
Poznaj
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.