Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 20 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie dla naszego klienta – jednego z największych banków w Polsce – poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Bankier ds. Sprzedaży Telefonicznej
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: BST/08/17
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Wykonywanie połączeń telefonicznych do stałych klientów banku w oparciu o różnorodne bazy;
- Udzielanie informacji oraz dopasowanie oferty produktowej firmy – produkty oferowane przez bank to m.in. kredyty gotówkowe, pożyczki;
- Bieżąca obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi standardami banku;
- Opiekowanie się obecnymi klientami banku, dbając jednocześnie o najwyższą jakość obsługi;
- Procesowanie dokumentów związanych z umowami kredytowymi;
- Utrzymywanie długofalowych relacji z klientami;
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Od kandydata oczekujemy:
- Doświadczenia w obsłudze klienta;
- Wykształcenia średniego, dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe;
- Wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych;
- Odpowiedzialności, samodzielności oraz konsekwencji w działaniu;
- Ukierunkowania na realizację zadań oraz osiągania założonych celów;
- Umiejętnego posługiwania się poprawną polszczyzną;
- Efektywności w organizowaniu czasu swojej pracy – umiejętność pracy pod presją czasu;
- Mile widziana znajomość produktów i usług bankowych.
Nasz klient oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę na pełen etat;
- Wynagrodzenie zasadnicze oraz atrakcyjne premie miesięczne, adekwatne do osiąganych wyników;
- Szkolenie wdrożeniowe oraz pakiet szkoleń wspierających dalszy rozwój kompetencji;
- Stabilne godziny pracy – wolne weekendy;
- Określona ścieżka awansu wewnątrz firmy;
- Dodatki pozapłacowe: karta Multisport, prywatna opieka medyczna – w tym również opieka stomatologiczna, pakiet ubezpieczeń itp.;
- Możliwość zdobycia doświadczenia w zakresie budowania relacji z klientami, sprzedaży produktów bankowych oraz negocjacjach;
- Pracę w przyjaznym, młodym i energicznym zespole.