Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.
Nasze podejście do biznesu oraz tempo rozwoju wielokrotnie były doceniane w plebiscytach najbardziej prestiżowych magazynów finansowych, m.in. w 2014 i 2015 r. jako pierwszy w historii polski bank otrzymaliśmy prestiżowy tytuł „Najlepszy europejski bank detaliczny” przyznawany przez „Retail Banker International”.
Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role.
Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:
- posiada min. roczne doświadczenie w sprzedaży telefonicznej produktów i usług
- potrafi nawiązywać kontakty biznesowe
- zna techniki sprzedaży
- jest nastawiona na realizację celów oraz współpracę w zespole
- cechuje się wysoką kulturą osobistą oraz wysoko rozwiniętymi zdolnościami interpersonalnymi (w tym umiejętnościami perswazji i negocjacji)
- w praktyce obsługuje aplikacje MS Office
- aktywnym pozyskiwaniu nowych Klientów przez telefon (segment Klienta Biznesowego i SME)
- udziale w spotkaniach biznesowych z Klientami i współprowadzeniu negocjacji
- przygotowywaniu materiałów dotyczących oferty
- dbałości o najwyższe standardy jakości obsługi posprzedażowej Klienta zgodnie z wymaganiami Banku
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- realne możliwości rozwoju zawodowego w oparciu o indywidualne ścieżki awansów
- atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji
- profesjonalne szkolenie wprowadzające i rozwijające kompetencje
- bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)