Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.
- Posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki socjologia, psychologia, matematyka, statystyka, nauki społeczne);
- Masz min. 3-4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku po stronie Klienta lub Agencji Badawczej;
- Charakteryzują Cię wysoko rozwinięte umiejętności analizy danych oraz wyciągania wniosków;
- Jesteś osobą samodzielną, wychodzącą z inicjatywą, potrafiącą zarządzać sobą w czasie, a wnikliwość i sumienność to Twoje mocne strony;
- Znasz program Excel w stopniu co najmniej dobrym;
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim;
- Znasz narzędzia analityczne typu SPSS - mile widziane.
- Koordynację badań marketingowych przeprowadzanych na rzecz Leroy Merlin;
- Przygotowanie narzędzi umożliwiających realizację badań (t.j.: ankiety, skrypty, próby badawcze, itp.);
- Przygotowanie analiz, raportów oraz prezentacji z badań;
- Gromadzenie, analizę i syntezę ogólnodostępnych danych pod kątem możliwości rozwoju biznesu;
- Archiwizację dokumentacji pochodzącej z badań;
- Tworzenie zleceń, umów, dokumentacji finansowej w związku z realizowanymi projektami.
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.
- Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia w Dziale Marketingu.
- Udział w projektach marketingowych w branży retailowej.
- Możliwość poznanie struktur i zasad funkcjonowania Działu Marketingu w firmie będącej liderem w swojej branży,
- Wsparcie i opieka dedykowanego mentora w trakcie zatrudnienia.
Poznaj
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.