Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Backup Administrator
Zadania:
- projektowanie, wdrażanie i operacje związane z Managed Backup (EMC NetWorker i Symantec NetBackup lub Tivoli Storage Manager),
- outsourcing, przejęcie, integrację i wsparcie istniejących instalacji i kopii zapasowych,
- kontrole diagnostyczne i eliminację błędów w obrębie nadzorowanych systemów tworzenia kopii zapasowych,
- dyżury on call,
- regularną kontrolę usług tworzenia kopii zapasowych,
- propozycje poprawy usług dla zarządzanej infrastruktury tworzenia kopii zapasowych.
- wykształcenie wyższe (najlepiej informatyczne lub pokrewne),
- znajomość języka angielskiego,
- znajomość co najmniej jednego z następujących rozwiązań: EMC NetWorker , NetBackup 6.x lub wyżej, IBM Tivoli Storage Manager,
- doświadczenie OS Administracja (Linux / UNIX i Wintel) jest zaletą,
- znajomość ITIL będzie dodatkowym atutem.
- Umowę o pracę
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Konkurencyjny pakiet benefitów
- Pakiet relokacyjny (zgodnie z wewnętrznymi procedurami)
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Ciekawe szkolenia i programy rozwoju zawodowego