specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Podstawowe zadania: Obsługa infolinii telefonicznej przychodzącej w celu udzielania informacji o ofercie ubezpieczeniowej oraz promocji i sprzedaży produktów naszego partnera; Prowadzenie korespondencji pisemnej z Klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów; Utrzymywanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 100 - 8 000 zł brutto/mies.
17 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych; Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów; Pielęgnowanie posprzedażowych relacji z...
Twoje zadania: Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych) Obsługa telefoniczna i mailowa (połączenia przychodzące) Budowanie relacji z Klientami i troska o ich satysfakcję; Rozwój dzięki szkoleniom i codziennym wyzwaniom; Jesteś idealnym Kandydatem jeśli: Jesteś...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 700 - 6 500 zł brutto/mies.
19 godz.
Jeśli: jesteś otwarty na rozmowy telefoniczne na różne tematy, lubisz ludzi i kontakt z nimi, jesteś osoba wesoła i łatwo nawiązujesz kontakty; to zapraszam do aplikacji. Poszukujemy osób: punktualnych, rzetelnych, mających duża kulturę osobistą , które szukają stałej pracy....
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
19 godz.
Kontakt z klientami na rynku polskim, Prezentacja korzyści z naszych usług, Zarządzanie relacjami z klientami, Współpraca z zespołem w celu zwiększenia sprzedaży.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w...
Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami, utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami, odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku, przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty, doradzać swoim Klientom. Jeżeli zatem:...
Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka angielskiego, wykształcenie min. średnie, gotowość do pracy w...
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Twoje zadania: Utrzymanie portfolio powierzonych Klientów (w tym renegocjowanie istniejących umów) Realizacja planów sprzedaży poprzez telefoniczny kontakt z Klientami B2B; Przeprowadzanie kompleksowego doradztwa w zakresie doboru produktu; Tworzenie i rozwój długofalowych relacji biznesowych;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu; Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji;...
CONTACTHERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
mazowieckie, Legionowo, Ostrołęka, Siedlce, Pruszków, Płock, Radom, Warszawa
praca stacjonarna
2112 dni temu
Wykorzystaj swoją znajomość języka hiszpańskiego, dołącz do zespołu obsługi klienta hiszpańskojęzycznego !
Back Office Specialist - język hiszpański
Miejsce pracy: Legionowo, Ostrołęka, Siedlce, Pruszków, Płock, Radom, Warszawa
Czym się zajmiesz?
Twoim zadaniem będzie kompleksowa obsługa klienta. Kontakt odbywa się drogą mailową, udzielamy odpowiedzi na zapytania i rozwiązujemy problemy naszych klientów.
Idealny kandydat:
zna język hiszpański na poziomie, który umożliwi swobodny kontakt mailowy i sporadycznie telefoniczny;
ma wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i pozytywne nastawienie;
chce realizować się w pracy z klientem, a dodatkowo wykorzystywać umiejętność posługiwania się językiem hiszpańskim;
jest gotowy do pracy w systemie zmianowym.
Co możemy zaoferować?
stanowisko dopasowane do Twoich oczekiwań i umiejętności;
grafik dopasowany do Twoich potrzeb;
wsparcie w postaci wiedzy i i wspaniałej atmosfery;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Podstawowe zadania: Obsługa infolinii telefonicznej przychodzącej w celu udzielania informacji o ofercie ubezpieczeniowej oraz promocji i sprzedaży produktów naszego partnera; Prowadzenie korespondencji pisemnej z Klientami w celu rozwiązania zgłaszanych przez nich problemów; Utrzymywanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 100 - 8 000 zł brutto/mies.
17 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych; Odpowiedzialność za utrzymanie i rozwijanie bazy klientów; Pielęgnowanie posprzedażowych relacji z...
Twoje zadania: Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych) Obsługa telefoniczna i mailowa (połączenia przychodzące) Budowanie relacji z Klientami i troska o ich satysfakcję; Rozwój dzięki szkoleniom i codziennym wyzwaniom; Jesteś idealnym Kandydatem jeśli: Jesteś...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 700 - 6 500 zł brutto/mies.
19 godz.
Jeśli: jesteś otwarty na rozmowy telefoniczne na różne tematy, lubisz ludzi i kontakt z nimi, jesteś osoba wesoła i łatwo nawiązujesz kontakty; to zapraszam do aplikacji. Poszukujemy osób: punktualnych, rzetelnych, mających duża kulturę osobistą , które szukają stałej pracy....
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
19 godz.
Kontakt z klientami na rynku polskim, Prezentacja korzyści z naszych usług, Zarządzanie relacjami z klientami, Współpraca z zespołem w celu zwiększenia sprzedaży.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w...
Na co dzień będziesz: odpowiedzialny za stały kontakt z klientami, utrzymywał i budował długotrwałe relacje z klientami, odpowiedzialny za umawianie spotkań w placówkach banku, przedstawiał odpowiednio dobrane pod klienta propozycję oraz oferty, doradzać swoim Klientom. Jeżeli zatem:...
Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka angielskiego, wykształcenie min. średnie, gotowość do pracy w...
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Twoje zadania: Utrzymanie portfolio powierzonych Klientów (w tym renegocjowanie istniejących umów) Realizacja planów sprzedaży poprzez telefoniczny kontakt z Klientami B2B; Przeprowadzanie kompleksowego doradztwa w zakresie doboru produktu; Tworzenie i rozwój długofalowych relacji biznesowych;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu; Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji;...