Jesteśmy jak Shopify, tylko dla restauracji.
UpMenu to firma technologiczna działająca w modelu SaaS. Oferujemy platformę e-commerce, która pozwala restauracjom zbudować stronę internetową, uruchomić na niej sklep internetowy i sprzedawać z niej jedzenie online bez pośrednictwa zewnętrznych portali (takich jak pyszne.pl, ubereats.com czy grubhub.com
Działamy od 2012 roku. Obecnie z naszego rozwiązania korzysta ponad 1400 restauracji. Większość klientów pochodzi z Polski, ale intensywnie skalujemy się na inne rynki globalne jak USA, UK, Meksyk, Argentyna, Austria, Czechy.
Do naszych klientów należą największe polskie sieci restauracji, jak Sushi Kushi czy Sphinx.
B2B Marketing Expert (Product Marketer)
praca zdalna
Opis stanowiska:
Poszukujemy doświadczonego i skutecznego Product Marketera, który poprowadzi działania marketingowe w UpMenu - na rynku polskim i zagranicznym.
Poszukujemy doświadczonego i skutecznego Product Marketera, który poprowadzi działania marketingowe w UpMenu - na rynku polskim i zagranicznym.
Twoje kompetencje i doświadczenia zawodowe istotne dla nas:
- Pracowałeś/aś w biznesie operującym w modelu SaaS i masz kilkuletnie doświadczenie w marketingu internetowym produktu SaaSowego
- Możesz siebie określić jako t-shaped marketer, z ekspertyzą ”hands on” w przynajmniej jednym z obszarów: SEO, Content, Budowanie Community, Performance, Marketing Automation
- Umiesz wykorzystać content marketing (blog, video, webinaria, customer stories, newslettery itd.) do generowania leadów
- Dobrze operujesz danymi – rozumiesz je i umiesz na ich podstawie podejmować decyzje
- Bierzesz odpowiedzialność za swoje działania i koncentrujesz się na wyniku
- Lubisz używać i testować nowe narzędzia marketingowe
- Dobrze odnajdujesz się w środowisku start-upu
- Bardzo dobrze w mowie i piśmie posługujesz się j. angielskim
Twoim zadaniem będzie:
- Marketowanie produkt UpMenu na różne rynki: w Polsce i poza Polską (m.in. USA, UK, LATAM)
- Opowiadanie o sukcesach klientów, partnerów oraz produkcie UpMenu za pomocą wartościowego contentu (blog, posty, video, newsletters, product updates itp.)
- Organizowanie webinariów live
- Odpowiadanie i współtworzenie strategii marketingowej UpMenu
- Zarządzanie budżetem marketingowym
- Zarządzanie i dbanie o rozwój własnego zespołu lub podwykonawców
- Współpracowanie z innymi działami (Customer Success, IT, UX)
Co oferujemy:
- Wynagrodzenie 15 000 - 20 000 zł netto B2B (do negocjacji)
- Możliwość pracy w 100% zdalnie
- Pracę ze sprawnym zespołem (IT, UX, CS)
- Pracę blisko Zarządu - krótki proces decyzyjny
- Ogromny wpływ na kierunki rozwoju produktu UpMenu i całej firmy
- Pełny wymiar urlopu również na B2B
- Prywatną opiekę medyczną
- Dodatkowe, płatne dni urlopowe (z okazji urodzin, na samorozwój)
Proces rekrutacji:
Dążymy, aby proces rekrutacyjny był maksymalnie sprawny i partnerski. Podzieliliśmy go na kilka etapów:
- Wstępna rozmowa online (45-minutowa) z People & Culture Lead (Beata Adamska https://www.linkedin.com/in/beata-adamska/)
- 60-minutowa rozmowa online z CEO (Marcin Muras https://www.linkedin.com/in/muras/)
- Zadanie rekrutacyjne
- 60-minutowa rozmowa offline, ustalenie warunków współpracy