Poszukujemy kandydata na stanowisko:
B2B Lead Generation Specialist
Gdzie będziesz pracować?
Miejsce pracy:
Warszawa
Warszawa
SSW Pragmatic Solutions to wiedza, innowacja i biznesowe rozwiązania.
Zapraszamy do naszego zespołu, który liczy blisko 200 osób i stale rośnie. Jesteśmy jedną z największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się polskich kancelarii. Wspieramy się nawzajem, inspirujemy, wyznaczamy trendy, wykorzystujemy nowoczesne technologie. Wszystko po to, aby dostarczać naszym klientom wyjątkową wartość, ekspertyzę prawną z dogłębnym zrozumieniem biznesu naszych klientów. Jesteśmy prawnikami, doradcami podatkowymi oraz ekspertami finansowymi, którzy realizują kompleksowe i multidyscyplinarne usługi.
Dołącz do nas, jeśli:
- Jesteś praktykiem w koordynacji procesu sprzedaży
- Jesteś przekonana/y, że każdy dobrze poprowadzony lead kończy się transakcją
- Chcesz realizować swoje pomysły na usprawnianie działań sprzedażowych
- Widzisz wartość w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii w procesie sprzedaży
Czekamy właśnie na Ciebie.
Co będzie należało do Twoich zadań?
- Koordynowanie procesu sprzedaży, w tym pozyskiwanie i zarządzanie leadami sprzedażowymi, budowanie list potencjalnych klientów dla praktyki podatkowej (na początek)
- Tworzenie i rozwój bazy klientów, śledzenie responsywności
- Monitorowanie statusu leadów sprzedażowych
- Umawianie spotkań z klientami, przygotowywanie ofert w uzgodnieniu z partnerami praktyki
- Dbanie o zakończenie procesu sprzedaży zgodnie z przyjętymi procedurami
- Tworzenie raportów z działań sprzedażowych, analiza skuteczności
- Współpraca z działem marketingu w zakresie działań marketingowych
- Współpraca z innymi działami, które tworzą wartość dodaną w procesie sprzedażowym – w tym wykorzystywanie nowoczesnych technologii
- Poszukiwanie nowych kanałów i sposobów dotarcia do potencjalnych klientów
- Kompleksowe wsparcie sprzedażowe zespołu ekspertów praktyki podatkowej, w tym dbanie o odpowiednie zaangażowanie członków zespołu w realizację projektów
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Min. dwuletniego doświadczenia we wsparciu procesu sprzedażowego w oparciu o rozbudowaną bazę klientów firmy
- Doświadczenie w koordynacji leadów sprzedażowych
- Biegłości w zarządzaniu projektami
- Wysokich umiejętności analitycznych
- Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobrej znajomości programów Ms Office 365, dodatkowe doświadczenie w zakresie systemów wspierających proces sprzedaży mile widziane
- Nastawienia na usprawnianie procesu sprzedaży, w tym wykorzystywania nowoczesnych technologii
- Nastawienia na cel, jakość, proces i rozwiązania
- Bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności: współpracy i organizacji pracy własnej i innych
Co oferujemy?
- Atrakcyjne wynagrodzenie na B2B – docenimy Twój warsztat pracy, wiedzę, nastawienie sprzedażowe, za to kim jesteś i co wniesiesz do firmy
- Dużą samodzielność, możliwość realizowania własnych pomysłów
- Nowoczesne technologie i narzędzia do koordynacji procesu sprzedaży
- Pracę w przyjaznej atmosferze z nagradzanym w międzynarodowych rankingach zespołem ekspertów
- Atrakcyjną lokalizację – biuro w centrum miasta (Rondo ONZ), możliwość łączenia pracy zdalnej z pracą w biurze