Elea Polska Sp. z o.o., należąca do grupy Auchan (ponad 302 000 pracowników na całym świecie) jest właścicielem sieci supermarketów SIMPLY Market.
W Polsce zatrudniamy ponad 1200 osób i w związku z planowanym dalszym rozwojem, poszukujemy osoby do pracy w centrali firmy na stanowisku:
- Opracowywanie rocznego planu audytu wewnętrznego i programów zadań audytowych.
- Prowadzenie działań audytowych dotyczących obszarów funkcjonowania firmy (sklepów, magazynu) zgodnie z planem audytu.
- Identyfikowanie i analiza ryzyk występujących w audytowanych obszarach oraz rekomendowanie działań ograniczających ich poziom.
- Kontrola działań operacyjnych w sklepach.
- Sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych audytów.
- Prowadzenie czynności doradczych, w tym przedstawianie opinii i wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania firmy (sklepów, magazynu) i poprawy efektywności procesów w organizacji.
- Wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, zarządzania jakością lub technologii żywności i żywienia
- Doświadczenie w audytowaniu zakładów produkcyjnych lub obiektów handlowych- mile widziane
- Uprawnienia audytora wewnętrznego wg ISO 9001, 22000 – mile widziane
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w szczególności programy MS Excel)
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- Odpowiedzialność i profesjonalizm
- Niezależność i obiektywność
- Samodzielność w zakresie powierzonych zadań
- Dokładność, systematyczność
- Bardzo dobra organizacja pracy, terminowość w realizacji zadań oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- Dyspozycyjność
- Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
- Mile widziane prawo jazdy kat. B.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (umowa na zastępstwo)
- wynagrodzenie oraz dodatkowo system premiowania
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Socjalnego, w tym:
- bony na Święta Wielkanocne i Bożego Narodzenia, bony dla dzieci z okazji Mikołajek, bony dla dzieci w wieku szkolnym, dofinansowanie do letniego wypoczynku, dofinansowanie do żłobka i przedszkola, karty żywieniowe, pomoc w trudnych sytuacjach losowych
- bezpłatny pakiet opieki medycznej w tym: nieograniczony dostęp do lekarza pierwszego kontaktu, laryngologa, dermatologa, ginekologa, okulisty, możliwość wykonania badania USG piersi, cytologii oraz szczepienia przeciwko grypie
Poznaj
Auchan Polska Sp. z o.o.
Auchan to wielkoformatowa sieć handlowa, w której od 27 lat proponujemy swoim klientom starannie wyselekcjonowaną ofertę, zapewniając im produkty dobre, zdrowe i lokalne.
W Auchan tworzymy wyjątkowe doświadczenia zakupowe naszych klientów oraz dbamy o przyjazną atmosferę wśród naszych pracowników i partnerów.
Dajemy możliwość rozwoju zawodowego w inspirującym otoczeniu oraz szansę na zdobycie cennych umiejętności.
Tworzymy atmosferę, w której szanujemy i doceniamy zaangażowanie każdego pracownika. Otwieramy drzwi do nowych wyzwań i możliwości, dając okazję do kreowania swojej ścieżki kariery.
Jeśli szukasz miejsca gdzie twoje pomysły są mile widziane, chcesz rozwijać się w przyjaznym środowisku i przyczynić się do sukcesu globalnej marki, to Auchan jest miejscem dla Ciebie.
Naszym pracownikom oferujemy bogaty pakiet benefitów:
dofinansowanie zajęć sportowych prywatna opieka medyczna ubezpieczenie na życie zniżki na firmowe produkty i usługi opieka stomatologiczna preferencyjne pożyczki parking dla pracowników dodatkowe świadczenia socjalne bony na święta dofinansowanie wypoczynku program rekomendacji pracowników dofinansowanie do posiłków akcjonariat pracowniczy wolontariat w godzinach pracy