Audytor wewnętrzny

Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
8 dni temu
Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Audytor wewnętrzny
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 146020

Warunki pracy

Warunki pracy:
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz spełniają wymagania dostępności do nich. Brak dostępu do części pomieszczeń dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Stanowisko pracy mieści się na drugim piętrze budynku biurowego.


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Ogólny zakres czynności na stanowisku pracy:
Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Czynności fizyczne:
1. rozmowy telefoniczne zewnętrzne i wewnętrzne oraz kontakty z innymi pracownikami w innych wydziałach.
2. konieczność poruszania się po terenie Urzędu.

Zakres zadań

  • jest odpowiedzialna za prowadzenie audytu wewnętrznego, w tym sporządzanie rocznego planu audytu w oparciu o przeprowadzoną analizę ryzyka, dokumentowanie wszystkich czynności i zdarzeń, które mają istotne znaczenie dla wyników audytu, składanie Prezesowi Urzędu sprawozdania z wykonania planu audytu informującego o stopniu jego realizacji oraz istotnych ryzykach i słabościach kontroli zarządczej, w celu wspierania Prezesa Urzędu w realizacji celów i zadań,
  • Koordynowanie spraw dotyczących analizy ryzyka w komórkach organizacyjnych Urzędu, w tym gromadzenie informacji na temat poszczególnych ryzyk i mechanizmów kontroli w oparciu o dane otrzymywane od właścicieli ryzyk, koordynowanie wdrażania jednolitych standardów w zakresie zarządzania ryzykiem oraz mechanizmów kontroli w Urzędzie, weryfikacja danych na temat ryzyk i mechanizmów kontroli przekazywanych przez właścicieli ryzyk,, utrzymywanie, we współpracy z właścicielami ryzyka, rejestru ryzyk oraz innych baz danych o ryzyku i mechanizmach kontroli, tworzenie i aktualizacja metodyki oceny ryzyka i mechanizmów kontroli oraz wzorów dokumentów oraz koordynowanie wykonywania przez komórki organizacyjne zadań z zakresu kontroli zarządczej, w celu wspierania Prezesa Urzędu w realizacji celów i zadań,
  • Koordynowanie spraw związanych z zarzadzaniem procesowym opartym na strukturze procesowej i zasadach realizacji procesów określonych w Zintegrowanym Systemie Zarządzania, w celu wspierania Prezesa w realizacji celów i zadań,
  • Prowadzenie ewidencji kontroli przeprowadzanych w Urzędzie przez Najwyższą Izbę Kontroli i inne zewnętrzne organy kontrolne lub audytowe, w celu wspierania Prezesa Urzędu w realizacji celów i zadań.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe oraz uprawnienia do zajmowania stanowiska audytora wewnętrznego określone w przepisach ustawy o finansach publicznych (zgodnie z art. 286 ust. 1 pkt 5 ustawy o finansach publicznych)
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w obszarze audytu wewnętrznego
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o rachunkowości
  • Znajomość ustawy Prawo własności przemysłowej
  • Umiejętności obsługi komputera i korzystania z narzędzi informatycznych (obsługa komputera, poczty elektronicznej, korzystania z wyszukiwarki internetowej, pakietu MS Office MS Excel) oraz urządzeń biurowych (faks, skaner, kopiarka).
  • Umiejętności analityczne
  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Rzetelność, systematyczność i terminowość
  • Łatwość komunikowania się (komunikacja interpersonalna i pisemna)
  • Umiejętność argumentowania i asertywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań kwalifikacyjnych do przeprowadzania audytu wewnętrznego (zgodnie z art. 286 ust. 1 pkt 5 ustawy o finansach publicznych),
  • Oświadczenie kandydata/kandydatki o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
  • W przypadku dokumentów sporządzonych w języku obcym prosimy o dołączenie tłumaczenia na język polski,
  • w przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej, prosimy o przesłanie kopii potwierdzenia uznania dyplomu przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej lub nostryfikacji dyplomu oraz tłumaczenie przysięgłe. Informacje dotyczące uznawalności zamieszczone są na stronie NAWA: https://nawa.gov.pl/uznawalnosc/wydawanie-informacji-o-zagranicznych-dyplomach,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-31 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi
Al. Niepodległości 188/192
00-950 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: "BG-AK/AW” oraz numerem ogłoszenia 146020.

Dokumenty można również złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem maila rekrutacja@uprp.gov.pl lub dostarczyć osobiście do Urzędu.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Audytorka / Audytor ds. klientów detalicznych

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole: opracowujesz założenia i zakres badań audytowych, przeprowadzasz audyty wewnętrzne w jednostkach Banku oraz podmiotach Grupy Kapitałowej Banku, w ramach roli audytora wiodącego koordynujesz pracę zespołu audytorów, opracowujesz raporty z audytu, w ramach...
  • Specjalista / Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Kontroli

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli na miejscu realizacji projektów, obejmujących m.in. weryfikację wykonania zakresu rzeczowego projektu, kontrolę wydatkowania środków publicznych, stosowania przepisów prawa i realizacji projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie;...
  • Starszy Inspektor / Specjalista / Starszy Specjalista w Wydziale Planowania i Sprawozdawczości

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, Ochota, Plac Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główny zakres obowiązków: współpraca przy sporządzaniu rocznych planów gospodarczych spółki i raportów dotyczących ich realizacji oraz projekcji wieloletnich; współpraca przy sporządzaniu wniosków taryfowych dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków;...
  • Kontroler wewnętrzny

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 9 500 zł brutto/mies.
    4 dni
    Zakres obowiązków: prowadzenie kontroli instytucjonalnej w celu potwierdzenia zgodności stanu faktycznego z obowiązującymi przepisami prawa wewnętrznego i zewnętrznego oraz zgodnie z programem zadania, prowadzenie kontroli z zakresu przestrzegania w Spółce Ustawy Prawo budowlane, Prawo...
  • Audytor Instalacji Fotowoltaicznych

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa    praca mobilna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Przeprowadzanie audytów mikroinstalacji fotowoltaicznych; Wykonywanie odbiorów mikroinstalacji zgodnie z zaproponowaną metodologią; Pomiary elektryczne instalacji PV; Udzielanie pomocy eksperckiej; Udzielanie odpowiedzi dotyczących wyników audytów i sztuki monterskiej;
  • Kontroler / Kontrolerka w Wydziale Kontroli

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Realizację kontroli w spółkach Grupy PKP, Realizację czynności sprawdzających w komórkach i jednostkach organizacyjnych PKP S.A., Koordynację kontroli zewnętrznych w Spółce, Monitoring wykonania poleceń pokontrolnych przez kontrolowanych.
  • Audytor ds. jakości

    Praca.pl   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Przeprowadzanie kontroli higienicznych i produkcyjnych w zakładzie. Nadzór nad jakością surowców, półproduktów i produktów końcowych. Dbanie o prawidłowe zarządzanie dokumentacją jakościową i bezpieczeństwem. Kontrola stanu sprzętu kontrolno-pomiarowego.
  • Audytor Jakości

    FTL S.A.   Kajetany, ul. Klonowa 48    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Realizacja kontroli jakości produktów na etapach produkcyjnych (wtryski, zgrzewanie, montaż) oraz raportowanie wykrytych nieprawidłowości. Ocena i analiza defektów produkcji. Monitorowanie jakości dostaw. Inicjowanie działań korygujących przy występowaniu...
  • Specjalista ds. certyfikacji

    Silva Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Koordynacja procesów certyfikacji FSC, PEFC, KZR, EUDR; Prowadzenie wymaganej dokumentacji; Przygotowywanie organizacji do audytów zewnętrznych; Przeprowadzanie audytów wewnętrznych oraz dostawców; Kontrola i wdrażanie zmian...
  • Specjalista ds. Zintegrowanego Systemu Zarządzania

    Topsil Global Sp. z o.o. Sp.k.   Skierniewice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w opracowywaniu, wdrażaniu i doskonaleniu Zintegrowanego Systemu Zarządzania wg. norm ISO 9001, ISO 14001, ISO 13485, GMP oraz innych wymagań naszych Klientów, a także w opracowywaniu i raportowaniu danych środowiskowych. DO KLUCZOWYCH ZADAŃ NA...