HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Audytor Wewnętrzny
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 1112138
Dla naszego Klienta, międzynarodowej sieci hotelarskiej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Audytora Wewnętrznego.
Główne zadania na tym stanowisku to sporządzanie kwartalnych i rocznych planów, prowadzenie kontroli wewnętrznych (przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz sporządzanie raportów). Obowiązki osoby na stanowisku Audytora Wewnętrznego będą obejmować również ocenę efektywności procesów oraz monitorowanie realizacji zaleceń pokontrolnych (w tym przygotowywanie raportów i rekomendacji rozwiązań mających na celu optymalizację procesów). Wspomniana rola zakłada również monitorowanie i wsparcie procesów przeciwdziałania ryzykom popełnienia nadużyć, identyfikację i analizę ryzyk operacyjnych oraz nadzór nad tworzeniem i wdrażaniem planów naprawczych po audytach i testach wewnętrznych. Zatrudniona osoba będzie zajmowała się oceną i weryfikacją procesów sprzedaży, zakupów, logistyki w celu zapewnienia stosowania w firmie zasad rzetelności i wiarygodności informacji oraz składanych sprawozdań.
Od kandydatów wymagamy wykształcenia wyższego (preferowane kierunki ekonomiczne lub biznesowe). Oczekiwana jest praktyczna znajomość międzynarodowych standardów audytu wewnętrznego, poparta minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym w firmie audytorskiej / konsultingowej, bądź w wewnętrznym dziale audytu. Mile widziane będzie doświadczenie w przeprowadzaniu audytów dla branży hotelarskiej. Poszukujemy osób biegle posługujących się programami MS Office. Mile widziane są osoby posiadające kwalifikacje zawodowe (CIA, ACCA, CIMA, CFA).
Nasz Klient oferuje możliwość rozwoju zawodowego w jednym z największych obiektów konferencyjnych w Europie, a także szeroki obszar odpowiedzialności, przyjazną atmosferę oraz możliwość korzystania z pobytów w sieci hotelarskiej klienta na preferencyjnych warunkach.
Główne zadania na tym stanowisku to sporządzanie kwartalnych i rocznych planów, prowadzenie kontroli wewnętrznych (przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz sporządzanie raportów). Obowiązki osoby na stanowisku Audytora Wewnętrznego będą obejmować również ocenę efektywności procesów oraz monitorowanie realizacji zaleceń pokontrolnych (w tym przygotowywanie raportów i rekomendacji rozwiązań mających na celu optymalizację procesów). Wspomniana rola zakłada również monitorowanie i wsparcie procesów przeciwdziałania ryzykom popełnienia nadużyć, identyfikację i analizę ryzyk operacyjnych oraz nadzór nad tworzeniem i wdrażaniem planów naprawczych po audytach i testach wewnętrznych. Zatrudniona osoba będzie zajmowała się oceną i weryfikacją procesów sprzedaży, zakupów, logistyki w celu zapewnienia stosowania w firmie zasad rzetelności i wiarygodności informacji oraz składanych sprawozdań.
Od kandydatów wymagamy wykształcenia wyższego (preferowane kierunki ekonomiczne lub biznesowe). Oczekiwana jest praktyczna znajomość międzynarodowych standardów audytu wewnętrznego, poparta minimum 2-letnim doświadczeniem zawodowym w firmie audytorskiej / konsultingowej, bądź w wewnętrznym dziale audytu. Mile widziane będzie doświadczenie w przeprowadzaniu audytów dla branży hotelarskiej. Poszukujemy osób biegle posługujących się programami MS Office. Mile widziane są osoby posiadające kwalifikacje zawodowe (CIA, ACCA, CIMA, CFA).
Nasz Klient oferuje możliwość rozwoju zawodowego w jednym z największych obiektów konferencyjnych w Europie, a także szeroki obszar odpowiedzialności, przyjazną atmosferę oraz możliwość korzystania z pobytów w sieci hotelarskiej klienta na preferencyjnych warunkach.