Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na 2 wolne stanowiska urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Termin składania dokumentów: 25 maja 2018 r.
Główne odpowiedzialności:
- realizacja zadań audytowych, w tym sporządzanie programów zadań audytowych, sprawozdań, informacji zbiorczych,
- Przeprowadzanie czynności sprawdzających, w tym opracowanie programu i sporządzanie notatki informacyjnej,
- ocena wdrożenia rekomendacji poaudytowych,
- prowadzenie akt audytu,
- udział w przygotowywaniu planu audytu wewnętrznego.
Charakterystyka pracy:
- realizowanie zadań audytowych zgodnie z zasadami i trybem przewidzianym w przepisach prawnych, powszechnie uznawanymi standardami oraz wewnętrznymi uregulowaniami dotyczącymi działalności audytu wewnętrznego,
- prowadzenie zadań zapewniających i czynności doradczych w obszarach działalności jednostki samorządu terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem elementów dotyczących oceny gospodarki finansowej,
- przeprowadzanie analizy ryzyka do opracowania Planu audytu oraz do realizacji zadań audytowych w poszczególnych obszarach działalności jednostki samorządu terytorialnego,
- praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz umiejętnością analizy dokumentacji w oparciu o przepisy prawa ogólnie obowiązującego oraz miejscowego, regulującego działalność badanego obszaru, np. ustawa o finansach publicznych; rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 4 września 2015 r. w sprawie audytu wewnętrznego oraz informacji o pracy i wynikach tego audytu;rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych; komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych; komunikat nr 3 Ministra Finansów z dnia 16 lutego 2011 r. w sprawie szczegółowych wytycznych w zakresie samooceny kontroli zarządczej dla jednostek sektora finansów publicznych; komunikat Nr 6 Ministra Finansów z dnia 6 grudnia 2012 r. w sprawie szczegółowych wytycznych dla sektora finansów publicznych w zakresie planowania i zarządzania ryzykiem; komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016 r. w sprawie standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych; zarządzenie Nr 1613/2011 Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 11 października 2011 r. w sprawie zasad funkcjonowania kontroli zarządczej w Mieście Stołecznym Warszawie (z późn. zm.); ustawy: o samorządzie gminnym; o ustroju m.st. Warszawy; kodeks postępowania administracyjnego; prawo zamówień publicznych.
Miejsce pracy:
Praca w budynku Urzędu. Budynek wyposażony w podjazd oraz windę, umożliwiającą wjazd do budynku wózkiem inwalidzkim. Drzwi i korytarze umożliwiające poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toalety nieprzystosowane do poruszania się wózkami inwalidzkimi.
Stanowisko pracy:
Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, prowadzeniem rozmów telefonicznych, uczestnictwem w spotkaniach oraz przemieszczaniem się wewnątrz Urzędu oraz na terenie jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
- obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe minimum II stopnia,
- kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego określone w art. 286 ustawy o finansach publicznych,
- minimum 4-letni staż pracy,
- powyżej 2-letnie doświadczenie zawodowe z zakresu audytu lub kontroli,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.
- pożądane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, znajomość przepisów i procedur, dążenie do rezultatów, samodzielność, komunikacja, współpraca, sumienność.
- wykształcenie wyższe minimum II stopnia o kierunku: prawo, ekonomia, administracja, finanse, rachunkowość, zarządzanie, informatyka,
- powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub z zakresu prawa,
- znajomość języka angielskiego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.