Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Ogłoszenie nr 71796 / 01.12.2020
Audytor Wewnętrzny
Biuro Kadr Szkolenia i Organizacji
WYMIAR ETATU: 1; STANOWISKA: 1;
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: WARSZAWA
ADRES URZĘDU:
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
pl. Powstańców Warszawy 1
00-950 Warszawa
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- Uczestniczy w planowanych i pozaplanowych audytach wewnętrznych oraz sporządza raporty z audytów wraz z formułowaniem ustaleń, wniosków i rekomendacji.
- Przeprowadza oceny istotnych zmian lub nowych obszarów działalności oraz procesów organizacyjnych pod kątem występowania istotnych ryzyk i efektywności towarzyszących im procesów kontroli.
- Nadzoruje sposób wdrażania zaleceń dotyczących usprawnień w systemach: zarządzania ryzykiem, kontroli wewnętrznej, ładzie organizacyjnym.
- Sporządza bieżące raporty i okresowe sprawozdania z działalności audytu wewnętrznego.
- Uczestniczy w przygotowywaniu rocznych planów audytów wewnętrznych w oparciu o ocenę kluczowych obszarów ryzyka.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą(wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w pracy w komórce kontroli lub audytu
- Wiedza specjalistyczna i umiejętność jej praktycznego zastosowania z zakresu prawa ochrony konkurencji i konsumentów, finansów publicznych, inspekcji handlowej, procedury administracyjnej, rachunkowości, zamówień publicznych.
- Posiadanie kompetencji: komunikacja, myślenie analityczne, zorientowanie na osiąganie celów.
- Posiadanie specjalistycznych uprawnień zawodowych niezbędnych do wykonywania pracy audytora wewnętrznego zgodnie z ustawą o finansach publicznych
- Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową lub deklaracja poddania się postępowaniu w celu uzyskania poświadczenia.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub prawnicze
- Studia podyplomowe z zakresu kontroli lub audytu.
- Język angielski na poziomie B2.
- Posiadanie kompetencji: kreatywność, umiejętność współpracy.
Co oferujemy
- Ruchomy czas pracy
- Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- „trzynaste” wynagrodzenie,
- możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami,
- bogaty pakiet szkoleń, możliwość studiów oraz studiów podyplomowych, platforma do nauki języka angielskiego oraz niemieckiego,
- bogaty i różnorodny pakiet socjalny (np. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego/jej dzieci, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dopłatę do żłobka/przedszkola/klubiku dziecięcego, dofinansowanie do kosztów udziału w imprezach sportowo-kulturalnych),
- możliwość zakupu karty sportowej Multisport, stojaki rowerowe przed budynkiem,
- możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego w ramach pakietu grupowego ubezpieczenia pracownika
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- dobrą lokalizację – centrum Warszawy, miłą atmosferę pracy.
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
- Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
- Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
- Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- Praca w programie Skype dla firm (praca w słuchawkach).
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów.
- Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Planujemy następujące metody/techniki naboru: sprawdzian wiedzy rozmowa kwalifikacyjna
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-01-01