SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania
i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 80.000 pracowników w sieci ponad 1.650 oddziałów
i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem usług auditu i certyfikacji naszej firmy w Polsce poszukujemy kandydatów do objęcia stanowiska:
Miejsce pracy: cała Polska
Przeprowadzanie auditów w przedsiębiorstwach w zakresie norm ISO 9001, ISO 14001,
OHSAS/ PN-N-18001 oraz sporządzanie dokumentacji poauditowej w języku angielskim.
-
Wykształcenie wyższe
-
Co najmniej 5 lat stażu pracy
-
Dobra znajomość języka angielskiego
-
Kwalifikacje auditora wiodącego (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS/PN-N-18001) poparte stosownym certyfikatem
-
Doświadczenie w przeprowadzaniu auditów
-
Biegła obsługa komputera, praktyczna znajomość pakietu MS Office
-
Rozwinięte zdolności komunikacyjne,
-
Odpowiedzialność, dokładność, sumienność w wykonywaniu zadań
-
Umiejętność analitycznej oceny zjawisk i podejmowania decyzji w oparciu o fakty
-
Samodzielność w organizowaniu pracy własnej
-
Chęć zdobywania/podwyższania kwalifikacji zawodowych
-
Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
-
Czynne prawo jazdy kategorii B
-
Pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
-
Atrakcyjne warunki zatrudnienia (wynagrodzenie, pakiet socjalny, prywatne ubezpieczenie medyczne) oraz samochód i nowoczesne narzędzia pracy
-
Konkurencyjną płacę zasadniczą
-
Pełne przeszkolenie oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
-
Przyjazną atmosferę pracy