SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 85.000 pracowników w sieci ponad 1.800 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem naszej firmy w Polsce, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Miejsce pracy: cała Polska
Planowanie procesu audytowego (przygotowanie planu, komunikacja z Klientem, przegląd dokumentacji, zapoznanie się z wymaganiami prawnymi dot. przedmiotu audytu); prowadzanie audytu i opracowywanie dokumentacji poaudytowej.
-
Wykształcenie wyższe z zakresu technologii żywności lub pokrewne
-
Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w przemyśle spożywczym lub jako Audytor w branży spożywczej – warunek konieczny
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
-
Znajomość standardów ISO 9001, HACCP, ISO22000, IFS, BRC, MSC
-
Samodzielność działania i umiejętność organizacji pracy
-
Dyspozycyjność (gotowość do częstych wyjazdów służbowych)
-
Czynne prawo jazdy kat. B
-
Współpracę z międzynarodową firmą będącą liderem na rynku światowym
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego
-
Przyjazną atmosferę pracy