SGS jest światowym liderem w dziedzinie inspekcji, weryfikacji, testowania i certyfikacji. SGS jest firmą uznaną za wzór jakości i najwyższych standardów zawodowych. Zatrudnia ponad 80.000 pracowników w sieci ponad 1.650 oddziałów i akredytowanych laboratoriów na całym świecie.
W związku z rozwojem naszej firmy w Polsce, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Do zadań pracownika będzie należała realizacja auditów w branży rolnej, w tym audity systemów bezpieczeństwa żywności (GlobalGAP), certyfikacje uregulowane prawnie (rolnictwo ekologiczne, integrowana produkcja), certyfikacje pochodzenia produktów (Non-GMO, biomasa energetyczna etc.).
-
Wykształcenie wyższe rolnicze lub pokrewne
-
Doświadczenie w pracy w obszarze produkcji rolnej – min. 3 lata
-
Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu auditów i/lub inspekcji w branży rolno-spożywczej
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym
-
Samodzielność działania i umiejętność organizacji pracy
-
Dyspozycyjność (gotowość do częstych wyjazdów służbowych)
-
Czynne prawo jazdy kat. B
-
Pracę na pełen etat (umowa o pracę) w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy będącej liderem na rynku światowym
-
Atrakcyjne wynagrodzenie i nowoczesne narzędzia pracy
-
Bogaty pakiet socjalny, prywatną opiekę medyczną
-
Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego
-
Przyjazną atmosferę pracy