specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów; Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży; Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży; Wprowadzanie danych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: obsługa kasy fiskalnej; realizacja transakcji kasowych; obsługa kancelarii (korespondencji) archiwizacja dokumentów sprzedażowych i zakupowych; obsługa urządzeń biurowych; praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16;
Twój zakres obowiązków AGENT DZIAŁU BACK OFFICE: obsługa klienta posprzedażowego w języku rumuńskim, prowadzenie rozmów posprzedażowych, weryfikacja zwrotów, reklamacji, kontakt pomiędzy klientem, a firmą kurierską, kontrola jakości rozmów konsultantów, weryfikacja rozmów wedle...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
4 dni
JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów obsługi i jakości; zadania związane z realizacją planów sprzedażowych przez sklep; współpraca w zadaniach związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców, obsługa systemów działu sprzedaży, generowanie różnego rodzaju raportów dla klientów,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży; uczestnictwo w kampaniach telemarketingowych; planowanie i realizacja działań...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych (raporty kasowe, faktury sprzedażowe/zakup, paragony fiskalne) Rozliczanie delegacji krajowych; Rozliczanie zaliczek pracowniczych; Kontakt z pracownikami sieci w zakresie wsparcia przy sporządzaniu dokumentacji księgowej;
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. KOR 39 w Warszawie. Praca w wymiarze około 100 godzin miesięcznie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
WHAT YOU WILL ENJOY DOING Step by step introduction of our sales organization and the connected strategies, processes and tools including; Development of an understanding for the sales markets, the contract management, price strategies and quality requirements; Getting familiar with all tasks and...
Firma Primulator sp. z o.o. działa na polskim rynku gastronomicznym ponad 20 lat, prowadząc sprzedaż oraz świadcząc usługi w zakresie profesjonalnych urządzeń dla gastronomii. Jesteśmy częścią Primulator Group z siedzibą główną w Oslo, działającej w 8 krajach Europy północno-wschodniej. Na terenie Polski do grona naszych klientów należą zarówno największe koncerny działające w branży gastronomicznej jak McDonald’s, KFC, Orlen, Statoil, BP, Subway jak również cukiernie, lodziarnie, restauracje i szereg klientów indywidualnych.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, poszukujemy do naszego biura w Łomiankach osoby na stanowisko:
Asystentka
Miejsce pracy: Łomianki
Opis stanowiska
wspomaganie bieżącej pracy biura i działu handlowego
sporządzanie ofert handlowych
nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji (e-mail, poczta, faks)
monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i dokonywanie zamówień
organizacja spotkań z klientami oraz spotkań firmowych
odpowiedzialność za efektywny przepływ informacji i dokumentów w firmie
archiwizacja dokumentów
wystawianie faktur sprzedaży
współpraca z działem księgowości, serwisem i magazynem
Wymagania
znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
dyspozycyjność
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
samodzielność w działaniu
sumienność, terminowość oraz umiejętność wyznaczania priorytetów
znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
Oferujemy
pełnoetatowe zatrudnienie
pakiet socjalny
ciekawą i stabilną pracę
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów; Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży; Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży; Wprowadzanie danych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: obsługa kasy fiskalnej; realizacja transakcji kasowych; obsługa kancelarii (korespondencji) archiwizacja dokumentów sprzedażowych i zakupowych; obsługa urządzeń biurowych; praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16;
Twój zakres obowiązków AGENT DZIAŁU BACK OFFICE: obsługa klienta posprzedażowego w języku rumuńskim, prowadzenie rozmów posprzedażowych, weryfikacja zwrotów, reklamacji, kontakt pomiędzy klientem, a firmą kurierską, kontrola jakości rozmów konsultantów, weryfikacja rozmów wedle...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat
4 dni
JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
7 dni
Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów obsługi i jakości; zadania związane z realizacją planów sprzedażowych przez sklep; współpraca w zadaniach związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna zespołu handlowców, obsługa systemów działu sprzedaży, generowanie różnego rodzaju raportów dla klientów,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
1 godz.
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: rozmowy telefoniczne z potencjalnymi oraz obecnymi klientami; nawiązywanie kontaktów pomiędzy potencjalnymi klientami, a działem sprzedaży; uczestnictwo w kampaniach telemarketingowych; planowanie i realizacja działań...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych (raporty kasowe, faktury sprzedażowe/zakup, paragony fiskalne) Rozliczanie delegacji krajowych; Rozliczanie zaliczek pracowniczych; Kontakt z pracownikami sieci w zakresie wsparcia przy sporządzaniu dokumentacji księgowej;
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. KOR 39 w Warszawie. Praca w wymiarze około 100 godzin miesięcznie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
4 dni
WHAT YOU WILL ENJOY DOING Step by step introduction of our sales organization and the connected strategies, processes and tools including; Development of an understanding for the sales markets, the contract management, price strategies and quality requirements; Getting familiar with all tasks and...