Dla naszego klienta, lidera z branży telekomunikacyjnej poszukujemy kandydatki na stanowisko:
Asystentka
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: AS/05
Zadania:
- organizacja i obsługa sekretariatu,
- planowanie i prowadzenie działań organizacyjnych, mających na celu usprawnienie pracy przełożonego,
- opracowywanie pism i prezentacji,
- organizowanie obsługa spotkań, prowadzenie korespondencji,
- zapewnienie podstawowej obsługi administracyjno biurowej w tym kserownie dokumentów, segregacja dokumentów, przepisywanie pism.
- udział w pracach inwentaryzacyjnych.
- wprowadzanie i obsługa rozliczeń w wewnętrznych systemach rozliczeniowych.
- planowanie, nadzór nad budżetem, zbieranie i przetwarzanie informacji na potrzeby wyższej kadry kierowniczej.
- realizacja bieżących spraw zgodnie z poleceniem Dyrektora.
- wykształcenie wyższe,
- dokładność i systematyczność, dobra organizacja pracy,
- mile widziane doświadczenie na stanowisku asystentki,
- mile widziana znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych,
- dokładność, systematyczność, umiejętność logicznego myślenia, bardzo dobra organizacja pracy.
- zatrudnienie w renomowanej instytucji o ugruntowanej pozycji,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, na zastępstwo na okres minium 1 roku,
- możliwość zdobycia doświadczenia i pogłębiania wiedzy.